Tolak Uji4n DNA Menurut Sumber Istana Tapi Rihana Oksana Tepis D4kwaan Itu Dengan Satu Bukti

Sumber istana hari ini memberitahu p0rtal berita DailyMail UK bahawa model Russia, Rihana 0ksana Petra, 27, yang engg@n menjalankan ujian DNA seperti dikehendaki mantan suaminya, Sultan Muhammad V dan bukan sebaliknya.

Menurut sumber itu yang dikatakan rapat dengan Sultan, keengg@nan Rihana untuk menjalankan dua ujian DNA seperti diminta Baginda telah menyeb@bkan pegu@m Sultan mempers0alkan paterniti b@yi tersebut yang kini berusia enam bulan.

‘Mungkin Rihana ragu-ragu siapa bapa kandvng b@yi itu, sebab itu dia tunggu bagaimana rupanya sebelum membuat ujian DNA.

‘PenoIakan Rihana menyeb@bkan ker@guan di pihak Sultan,’ kata sumber istana tersebut.

Bagaimanapun, Rihana men0Iak dakw@an sumber Istana tersebut dan menunjukkan bukti kepada DailyMail

Menurut Rihana, seminggu selepas kelahiran Ismail Leon, dia mengvtus emel beserta gambar b@yi kepada Sultan Kelantan dengan mesej peribadi yang ditunjukkan salinannya kepada DailyMail

‘Ini beberapa gambar Leon, menyerupai kamu. Tetapi, kalau kamu masih ragu-ragu saya bersedia untuk membuat ujian DNA,’ tulisnya, sekali gus menyangkaI dakw@an sumber Istana.

‘Anak lelaki kita lahir pada bulan Ramadan, jadi saya maafkan kamu dan berterima kasih kerana memberikan Le0n dalam hidup saya

‘Saya tidak tahu kenapa kamu tiba-tiba berubah, tetapi jika saya ada berbuat apa-apa kesaIahaan, mohon maafkan saya.

‘Demi b@yi kita, jangan hantar pegu@m untuk berunding, saya bukan mus0h,’ sambung Rihana dalam emel bertarikh 28 Mei itu.

Nampaknya, Rihana berjaya memat@hkan apapun dakw@an ‘sumber istana’ ini dengan bvkti-bvkti yang ditunjukkan kepada akhbar DailyMail. Lagipun, kini beliau secara terbuka menyatakan keinginannya untuk ujian DNA, jadi tunggu apa lagi? 

 

Sumber: cari

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk pantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Be the first to comment on "Tolak Uji4n DNA Menurut Sumber Istana Tapi Rihana Oksana Tepis D4kwaan Itu Dengan Satu Bukti"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*