Susulan dari lap0ran polis yang dibuat Oleh Bekas Isteri Pertama, Da’i Farhan dipanggil Oleh Pihak Berkuasa Dan Ini Yang Telah Terjadi

Susulan laporan yang dibuat oleh bekas isteri Dai Farhan, Fatin Nurul Ain Mat Aris, 30 berhubungan d4kwaan dipvkul lelaki itu, polis dikatakan akan memanggilnya.

Memetik laporan Harian Metro, pihak polis sudah mengarahkan wanita berkenaan melakukan pemeriksaan perubatan di hospital berhubung keceder4an yang dialaminya.

“Bagaimanapun, wanita itu memberitahu enggan melakukan pemeriksaan perubatan kerana menurutnya lap0ran p0lis dibuat bertujuan sebagai rujukan pihak Mahkamah Syariah nanti.

“Justeru, kami akan memanggil wanita berkenaan untuk tindakan lanjut termasuk meneliti keperluan untuk memanggil beberapa individu berkaitan termasuk bekas suaminya,” kata Ketua Jabatan Siasatan Jen4yah Selangor Senior Asisten Komisioner Fadzil Ahmat.

Katanya lagi, pihaknya belum membuka kertas siasatan berhubung hal ini.

“Kami perlu meneliti kejadian berkenaan dan mendapatkan maklumat lanjut daripada m4ngsa sendiri sebelum mengambil tindakan seterusnya,” katanya.

Sebelum ini, pihak media melaorkan Fatin mendakwa dirinya dipvkul dengan cara ditolak, dic4kar dan dit4mpar oleh Farhan pada 22 November lalu. 

“Saya bermimpi dan ternampak wajah Da’i Farhan di cermin” Dr Erin Naqim

Buat pertama kali Da’i Wan dan isteri barunya, Noorainul Naqim Mohd Radzi digandingkan dalam satu temubual eksklusif di Astro Gempak.

Pasangan ini juga turut membuka mulut dengan mendedahkan perkara sebenar yang berlaku dalam kisah hubungan mereka yang kini menjadi perhatian netizen.

Perkahwinan ketiga bersama Da’i Farhan Menerusi temubual ekslusif Astro Gempak, isteri baru Da’i Farhan iaitu Noorainul Naqim Mohd Radzi atau lebih mesra dengan nama Dr. Erin memberitahu dua perkahwinan terdahulunya g4gal kerana terpisah dengan 4jal dan berc3rai.

Tambahnya lagi, perkahwinannya dengan Da’i Farhan merupakan perkahwinannya yang ketiga. Suami pertama saya mninggal dunia dan yang kedua kemudiannya berpisah dengan kerelaan hati.

Tetapi kami masih berkawan baik sampai sekarang. Menceritakan kisah itu, dia turut memberitahu bahawa kesemua anak-anaknya sangat menyokong dengan perkahwinannya itu memandangkan mereka telah dididik dengan sikap rasional. Saya tidak takut pada title janda pun.

Sebab saya rasa kalau saya berkahwin sebab pahala tapi kalau saya kahwin sebab nak burukkan suami dekat orang, tak puas hati dengan suami, cerita sana cerita sini buat masuk ner4ka je lebih baik saya cer4i.

Mengimbau kembali detik pertemuannya dengan suami, dia menceritakan pada awalnya mereka langsung tidak mengenali antara satu sama lain kerana Da’i Farhan pada ketika itu merupakan mutawwif untuk travel agency yang digunakan olehnya ke tanah suci Mekah.

Tambahnya lagi, tidak terlintas langsung di akal fikirannya untuk bertemu jodoh dengan Da’i Farhan kerana sebenarnya dia sudah ada calon suaminya yang lain dan sedang mengerjakan umrah sama-sama ketika itu.

Untuk dijadikan cerita, pada malam selepas melakukan ibadah di Mekah, dia bermimpi dan terasa merindui seseorang sehinggalah pada keesokan harinya dia ternampak wajah Da’i Farhan di cermin.

Balik malam tu, I tidur I mimpi something yang best sangat. Lepas solat subuh, jantung dah pumping dan rindukan seseorang. Kemudian, I berdoa kepada Allah untuk tunjukkan siapa yang aku rindu ni. Memang appear muka ustaz dekat cermin.

Tambahnya lagi, calon suami yang dibawanya bersama ke tanah suci itu amat memahami kerana dia sendiri telah menyaksikan detik pertemuan yang berlaku di Tanah Suci itu.

I pun tak nak laki orang sebab I pun dah ada calon bujang, tapi Allah aturkan I ke sini juga. Mesti ada something yang Allah nak suruh kita combine. Sebab I pun berdoa dengan kejayaan ni I nak tolong orang, Itu yang Allah bagi ustaz sebab combination kitorang complete each other untuk perjuangkan apa yang nak diperjuangkan.

Dalam pada itu, kedua-dua pasangan ini walau bagaimanapun mengharapkan agar hubungan perkahwinan ini sentiasa dirahm4ti dan berkekalan sehingga ke akhir hayat.

 

Sumber: Cari | Gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk pantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Susulan dari lap0ran polis yang dibuat Oleh Bekas Isteri Pertama, Da’i Farhan dipanggil Oleh Pihak Berkuasa Dan Ini Yang Telah Terjadi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*