“Patut diam je, jangan cakap dah” – Satu Persatu Kontr0versi Timbul, Netizen Minta Da’i Farhan Senyap

Kekecohan yang berlaku mengenai isu rumah tangga seorang pendakwah terkenal masih menjadi bualan netizen.

Apa tidaknya, lepas satu — satu lagi kontr0versi timbul daripada mulut individu tersebut, sehingga mengundang pelbagai kec4man daripada netizen, yang rata-ratanya tidak bersetuju dengan tindakan beliau.

Tak habis pasal isu pencer4iannya dengan isteri pertama, netizen disuakan lagi dengan pelbagai kenyataan lain dibuat dari tuan empunya diri — sehingga membuatkan ramai dalam kalangan kita muak, dan meminta agar pihak terlibat menahan diri daripada mengeluarkan sebarang kenyataan lain.

“Ambil tempoh bertenang…”

Perkara ini turut dilontarkan seorang pengguna media sosial, @akhifairuz_ — di laman Twitternya baru-baru ini.

Betul jugak kan? Lagi banyak kita bercakap, lagi banyak kesal4han yang dibuat — dan waktu isu ni tengah panas, ada eloknya pihak terlibat bers3mbunyi seketika daripada muncul di media sosial untuk meredakan keadaan.

Malah, perkara ini turut dipersetujui netizen lain.

Tak nak komen lebih, apa pun semoga semua masalah ini ada jalan keluarnya dan harap ia dapat diselesaikan dengan cara baik tanpa mencetuskan pelbagai kontr0versi lain.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber : Lobak Merah

Be the first to comment on "“Patut diam je, jangan cakap dah” – Satu Persatu Kontr0versi Timbul, Netizen Minta Da’i Farhan Senyap"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*