Mar4h Sampai Unfollow Tokti?”- Yuna Sentap Dengan Siti Nurhaliza Sampai Unfollow Instagram? Netizen Dedah Bukti

Sebut sahaja nama Datuk Seri Siti Nurhaliza dan Yuna Zarai masing-masing boleh membayangkan personaliti dan keupayaan mereka dalam membawakan muzik masing-masing.

Siti sememangnya dikenali sebagai lagenda tanah air yang bersuara lunak dan mempunyai personaliti yang sopan, begitu juga Yuna yang umum tau sebagai artis Malaysia yang mula menempa nama di Amerika Syarikat malah turut berkolaborasi dengan artis terkenal seperti Usher.

Tapi….

Panas! Panas! Panas!

Ada orang ‘spill the tea’ pasal Tokti dengan Yuna, katanya penyanyi yang mula menempa nama di Amerika Syarikat tersebut sentap dengan Datuk Seri Siti Nurhaliza sampai unfollow kat instagram?..ape cerita?

Alan Al Padat@IniAlannn

Amboi Yuna. Marah sampai unfollow Tokti kat insta ya. Masalahnya, Tokti tak kata apa pun kat hang. Heh.

Seorang tweetfamous @IniAlannn atau dikenali sebagai Alan Al Padat baru je memuatnaik status tersebut.

Bukan je admin yang terkejut, malah ramai tertanya-tanya apa yang terjadi antara dua selebriti terkenal tanah air tersebut.

So dengan gigihnya admin pegi lah ushar instagram Siti Nurhaliza dan Yuna, nak pastikan betul ke kisah ini. Ini apa yang admin dapat.

Yuna unfollow ctdk, tapi ctdk still follow Yuna

Maka ramailah tertanya-tanya apa sebenarnya yang terjadi sampai Yuna unfollow Siti. Rata-rata terkejut sebab kedua-dua artis ni merupakan selebriti yang mempunyai rekod bersih dari segi kontroversi atau kisah-kisah panas.

Admin pun tak pasti apa sebenarnya yang jadi tapi menurut sumber, Yuna terasa katanya orang Malaysia ni diskriminasi dia, siap bandingkan dia dengan Siti Nurhaliza lagi..yeke?

Bagi admin senang je, itulah rencah kehidupan sebagai artis. Kalau tak jadi m4ngsa ‘bawangan’ memang tak sah tapi janganlah sampai bermasam-muka, sent4p-menyentap dan unfollow tu. Kan sama-sama cari makan! 

“Dia layak lah!” – Dulu Tak Banyak Job Sebab ‘Tak Hensem’, Sekarang Amerul Affendi Buktikan Dia Level International

Antara yang bernasib macam tu adalah Amerul Affendi. Kepada yang kenal Amerul, mesti tahu bakat lakonannya yang hebat dan pasti menjiwai watak yang diberikan.

Malah, sampai satu tahap Amerul sendiri pernah mengaku mahu berhenti dan mengundurkan diri daripada dunia sendiri dek kerana tawar hati. Tetapi sokongan daripada rakan dalam dunia seni seperti Namron, Bront dan Zahiril Adzim membuatkan Amerul bertahan.

Sumber: Cinema

Terbaru, ramai netizen memuji dan menyatakan rasa kagum masing-masing dengan Amerul Affendi selepas dia dilihat muncul dalam music video lagu terbaru Yuna. Lagu tersebut berjudul Blank Marquee nyanyian Yuna bersama rapper dari Amerika, G-Eazy.

Bukan hanya netizen, rakan-rakan artis turut berbangga dan ucap tahniah dekat Amerul sebab berjaya masuk pasaran antarabangsa. Cayalah Merul!

Walaupun penggambaran music video ni hanya di sekitar Malaysia, tapi Yuna sendiri memang dah level internationalSo, dah tentu MV ni akan ditayang di luar negara juga apatah lagi dia berduet dengan penyanyi antarabangsa.

Malah Yuna sendiri ada upload gambar statistik negara yang paling banyak dengar lagu terbaru tu dan dua negara pertama adalah Amerika Syarikat dan Germany!

Sumber: Instagram

Amerul sendiri sempat upload beberapa gambar sewaktu penggambaran dan berterima kasih kerana diberi peluang bekerja dengan orang-orang hebat.

Salah satu pengalaman yang best dalam perjalanan ni..”

Sumber: Instagram

Bukan setakat bangga dengan Amerul, netizen juga puji hasil kerja suami Yuna, Adam Sinclair yang mengarahkan music video ni sebab buat KL nampak macam New York City. Cantik wehhhh!

Korang tengok jelah music video awesome tu:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Khalifah Media

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Khalifah Dunia

Sumber  ; Lobak Merah

Be the first to comment on "Mar4h Sampai Unfollow Tokti?”- Yuna Sentap Dengan Siti Nurhaliza Sampai Unfollow Instagram? Netizen Dedah Bukti"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*