Episod terakhir Neelofa sebagai pengacara Melet0p, Nabil tak tahan s3bak

 

Malam ini adalah malam terakhir Neelofa sebagai pengacara Melet0p di Astro Ria. Melet0p adalah rancangan Astro yang mengandingkan Neelofa bersama Nabil Ahmad sebagai pengacara membuatkan ramai peminat Meletop merasa s3dih selepas pengumuman rasmi Neelofa sebelum ini.

Rancangan Melet0p pasti memberikan seribu kenangan untuk Neelofa bersama team Melet0p. Nabil Ahmad juga tersentuh dengan ucapan Neelofa untuknya, Nabil kelihatan berkaca matanya apabila mendengar ucapan terakhir Neelofa.

Nabil Ahmad juga turut merasa kehilangan Neelofa, kata Nabil dia juga banyak belajar dari Neelofa sepanjang berkerjasama bersama di Melet0p. Ramai yang suka dengan penampilan bersama Neelofa dan Nabil.

Dato Hans Isaac juga mendedahkan sikap dan peribadi baik Neelofa. Menurut Dato hans isaac, Neelofa adalah seorang wanita yang perihatin kepada orang lain. Neelofa buat busines demi memberi peluang kepada orang lain, kerana itu jugalah apa yang di lakukan Neelofa dalam bidang Busines berjaya termasuk brand tudungnya sendiri.

Dato Hans isaac juga mengagumi semangat dan sikap Neelofa sebagai seorang wanita yang berfikiran jauh dengan apa yang dia akan lakukan.

Neelofa juga sempat memuat naik status di twitter dan instagram miliknya menyatakan malam ini adalah malam terakhirnya di Melet0p. Neelofa juga mengatakan tidak mudah baginya untuk mengucapkan selamat tinggal.

Ramai yang sebak di Melet0p malam ini, terutamanya semua team Meletop.

Antara komen lain netizen yang menarik perhatian ramai.

farahradzi – Srs sedihhh, Menitis air mata tersentuh hati bila tengok episod melet0p kali nie.

nrrshah – Sedih sangat aku rakam time nangis susah nak terima kak lofa berakhir dengan cepat. we love you kak neelofa. kitaorg peminat kat sini semoga berjaya kt luar sane. buat yg terbaik.

iqareincastle – Ini lagi sedih dari movie or drama…Sedih tgk nabilzira lambai neelofa ..this is what we call friendship rasa kehilangan partner mc tu. hope you all the best neelofa.

najumun_nisa- Gonna miss you so much neelofa I watch melet0p only because of you. no more melet0p after this. Stay blessed and gorgeous as always  Lots of love.

Kata-kata terakhir dari Neelofa

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kata-kata akhir Neelofa untuk MeleTOP 💕 Thank you Neelofa! #MeleTOP #ThankYouLofa #TanyaLofa

A post shared by MeleTOP (@meletop) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Final goodbye by Neelofa 😢#MeleTOP #ThankYouLofa #TanyaLofa

A post shared by MeleTOP (@meletop) on

Semoga Neelofa terus maju jaya dalam apa jua bidang yang di ceburi.

 

SUMBER: vanilla.kini.blog

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk pantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Be the first to comment on "Episod terakhir Neelofa sebagai pengacara Melet0p, Nabil tak tahan s3bak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*