Aksi Menari Andi Bernadee Dikec4m netizen, Ini Penjelasan Beliau Siapa Wanita Itu

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih

Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah.

SEAKAN mahu mencari publisiti sebelum single terbaharu dilancarkan tidak lama lagi, penyanyi Andi Bernadee mengundang perhatian netizen dengan memuat naik video tarian yang disifatkan berunsur neg4tif.

Rata-rata melahirkan rasa kurang senang dengan gimik promosi yang digunakan Andi.

Namun menurut Andi, 28, video adegan tarian bersama seorang wanita berbaju hitam dan berseluar ketat sambil berpegangan tangan yang dimuat naik di Instagram itu adalah sebahagian daripada kerjanya sebagai anak seni.

“Video yang saya muat naik di Instagram bukan bertujuan untuk mencetuskan kontr0versi. Ia adalah salah satu babak yang ingin saya tunjukkan dalam video muzik single terbaharu berjudul Shimmy.

“Saya tidak kisah pasal kontr0versi kerana apa yang dibuat di dalam video tersebut adalah kerja sebagai seorang penyanyi.

“Masa tu kami tengah berlatih untuk mendapatkan tarian yang sempurna bagi penggambaran video muzik terbaru saya,” katanya kepada mStar pada Jumaat.

Dalam pada itu penyanyi lagu Satu Peluang ini enggan mengulas mengenai koreografi tariannya yang dilabel negatif oleh netizen.

Hasil pemerhatian mStar, netizen juga mempersoalkan status wanita berkenaan kerana dilihat begitu mesra bersama Andi.

“Perempuan dalam video tersebut adalah seorang penari yang bakal muncul dalam video muzik terbaharu saya,” katanya sambil berkata single berjudul Shimmy akan dilancarkan pada minggu kedua Februari.

Artikel berkaitan: “Hramlah!”-Aksi menari s22ksi Andi Bernadee dgn perempuan dikec4m netzen

Populariti datang bersama ujian dan penyanyi yang mencipta nama menerusi lagu, Satu Peluang serta Donde, Andi Bernadee, tidak terkecuali berdepan dugaan ketika bakatnya mula menjadi sebutan.

Satu persatu k0ntr0versi dan cerita panas menghimpitnya, sejak dua tahun lalu. Penyanyi kelahiran Kota Kinabalu, Sabah, itu dikatakan semakin besar kepala apabila sukar berurusan hingga ada pihak yang tersinggung dengan caranya.

Terbaru penyanyi dan bintang Big Stage musim pertama, Andi Bernadee mengundang perhatian netzen apabila memuat naik sepotong video dia menari bersama seorang perempuan.

Video itu dikongsi menerusi sebuah entri di akaun Instagram miliknya buat tatapan ramai. Dalam video tersebut, Andi dan seorang gadis berbaju hitam menari berpegang tangan dalam sebuah rumah.

Berdasarkan pemerhatian Gempak di ruangan k0men, rata-rata netzen seakan terkejut 

“What the h3ll.

“Masya-Allah, d0sa besar.

“H@ramlah berpegang-pegang,” tulis netzen.

Namun begitu, Andi mengambil langkah untuk berdiam diri tanpa membalas sebarang komen dari pengikutnya itu. Setakat ini, video itu telah mendapat tontonan sebanyak 390,500 serta lebih daripada 2400 k0men.

Menyentuh soal teman wanita, penyanyi yang pernah tul@r dengan lagu saduran Tak Tun Tuang itu berkata, dia tidak mempunyai masa memikirkan soal hati.

“Bagaimana mahu mempunyai teman wanita jika masa untuk diri sendiri terbatas? Setakat berkawan memang ada, tetapi saya belum menemui gadis yang serasi.

“Saya juga manusia yang mempunyai hati dan perasaan, selain ingin merasai erti cinta serta dicintai. Saya bagaimanapun, harus memberikan fokus pada kerjaya terlebih dahulu. Saya mahu membina tapak yang kukuh demi masa depan.

“Cinta boleh hadir bila-bila masa jika kita membuka ruang. Saya berharap dapat bertemu jodoh sebelum usia mencecah 30 tahun,” katanya. Apa Kata Anda.. Mohon maaf jika ada tersilap dan salah.. Terima Kasih! Sumber Gempak, bharian

Komen warganet

andi ni siapa..dh la mcm muka pemain bola sepak jdt tu hazwan bakri..m4ti2 ingatkan dia. Mmg x minat pun dia ni..

Sorry to say lah ok, lately ramai manusia duk tayang pelbagai yg tarian mcm2. Mmg lah socmed semua org nak tayang bahagia, tapi makin hari makin nampak lah ki4mat tu dh makin dekat. Semoga aku dan yg lain belum mcm ni dijauhkan dari benda2 mcm ni. Nauzubillah

Kemain aku blm mandi ni . Hahaha . Klau tk krana aku blm mandi prop tuala tu tk dpt kau nk joget3 cmni tau . Jge sikit prasaan netizen yg up kan kau dlu . Hahaha . Sian dorang susah payah naik kan kau tau beza artis sgera dgn artis brsusah payah nk jd artis . Jge imej bro

Sumber : Kisahkini/Slamber Media

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  Oh Media

Be the first to comment on "Aksi Menari Andi Bernadee Dikec4m netizen, Ini Penjelasan Beliau Siapa Wanita Itu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*