“M3lampau! ini satu penghlnaan luar biasa” Dato Vida k3sal dengan tindakan Azwan Ali

Usahawan kosmetik, Datuk Seri Vida meluahkan rasa terkil4n dengan tindakan pengacara Azwan Ali yang membakar minyak wangi pemberiannya.

Malah Vida atau nama sebenarnya, Hasmiza Othman menyifatkan perbuatan tersebut yang dilakukan di sebuah rumah terb4kar sebagai satu penghin4an terhadap dua arw4h anaknya yang m3ninggal dunia dalam trag3di keb4karan kira-kira tujuh tahun lalu.

“Bila tengok video tu terkejutlah saya. Saya diam je mula-mula tapi lagi banyak tubik (keluar). Dia up video kat Twitter dia.

“Bagi saya cara dia tu satu penghin4an. Dia pergi b4kar perfume pemberian saya dekat rumah terb4kar. Dia letak tudung dan perfume saya dekat situ.

“Memang terasalah. Perasaan saya Allahuakbar! Buat apa mu nak kait-kaitkan dengan anak aku. Mereka tak salah.

“Bukan cara gitu mu boleh dapat bayaran RM10,000… RM5,000. Kalau token nak bagi dua tiga ratus je pun. Kita kalau nak bagi RM300 karang kau kata aku bagi ciput macam bayaran dia dapat masa event di Singapore dulu,” katanya kepada mStar.

Pada masa sama Vida berkata tindakan Azwan amat mel4mpau dan tidak boleh dimaafkan.

“Cara dia saya tak boleh maafkan. Itu satu penghin4an yang agak luar biasa. Dia akan guna apa jua cara nak jatuhkan bisnes saya.

“Bukan sebab dia tak dapat dua tiga ratus ringgit tapi sekarang motif sebenar dia nak jatuhkan bisnes saya.

“Betapa hin4nya. Dia pergi b4kar minyak wangi saya, cakap pasal anak saya. Apa lagi dia nak buat lepas ni,” soal Vida.

Vida berkata tiada timbul 1su bayaran terhadap kemunculan Azwan dalam satu program anak perempuannya, Cik B Vaganza Food Fest di Johor Baharu, baru-baru ini.

Azwan Ali muncul buat kejutan untuk Kacak semasa program CikB di Shah Alam, Disember lalu.

“Nak bayar kau gapo? Dia kata tak usah kau kata tahu… hulurlah aku dok promote perfume kau. Saya nak hulur apa? Hulur sikit-sikit kang bukan my level.

“Lagi satu saya tak nak cakap tak undang dia. Tapi sebenarnya dia tetamu yang tak diundang. Dia datang atas jemputan Roslan Shah yang beritahu nak buat surprise.

“Di situlah puncanya. Saya sendiri pun terkejut bila tengok dia ada di JB. Dia kata nak berniaga. Punya susah event manager saya nak sediakan booth dia tapi tengok-tengok dia tutup kedai awal,” katanya.

Cara dia saya tak boleh maafkan. Itu satu penghinaan yang agak luar biasa. Dia akan guna apa jua cara nak jatuhkan bisnes saya.

DATUK SERI VIDA.

Jelas Vida lagi, dia pernah menghubungi Azwan bertanya sama ada dia ada masa untuk hadir buat kejutan untuk anak lelakinya, Kacak dalam satu program di Shah Alam, Disember lalu.

“Masa kat Shah Alam memang saya ada call minta dia datang sebab nak buat surprise untuk Kacak sebab Kacak minat dia.

“Tapi buat surprise tu pun saya cakap tak ada buat bayaran ke apa. Saya bagilah dia perfume saya dan tudung sebagai token.

“Dia pun suka terima. Siap pakai dan promote minyak wangi saya ke hulu ke hilir. Tapi saya terkilan bila lain pulak yang jadi,” katanya.

Vida turut memuat naik luahan perasaannya berhubung tindakan Azwan di Instagramnya. Rata-rata netizen mengutuk perbuatan tersebut dan meminta agar Vida banyak bersabar.

“Sabar DS. Allah menduga. Hiraukan sahaja. Bertabah,” kata Rasadibaradzi.

“Allahuakbar… Dah kenapa perangai teruk sangat dia tu… sampai 4rwah anak dikaitkan,” kata Elaine.

Sumber: mstar/Transformasi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  Oh Media

Be the first to comment on "“M3lampau! ini satu penghlnaan luar biasa” Dato Vida k3sal dengan tindakan Azwan Ali"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*