“Kit0rg Ni Lebih Dari Adik-Beradik…” Tangisan Dan D0a Rakan Dikongsikan Meletop Buat Ramai Sayu

Pem3rgiaan Abam Bocey pada Isnin lalu telah ditangisi semua pihak termasuklah rakan serta peminat. Meskipun yang tidak mengenalinya juga turut sama sedih kerana ramai mula berbicara kebaikan dilakukan oleh pelawak terkenal ini.

Perkara itu dapat dibvktikan dengan betapa ramainya yang hadir ketika hari arw4h Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan dikebumikan di Tanah Perkvburan Sg Pusu, Gombak.

Malah ianya juga dapat diperhatikan menerusi video yang dimuat naik oleh satu laman program Meletop dengan tajuk ‘kita baik ramai sayang’ semalam.

Video yang dikongsikan menerusi laman Youtube ini bagaimanapun, dapat dilihat tangisan rakan dikongsikan Meletop itu yang mana juga kelihatan pelawak-pelawak legend tanah air yang turut sama merasai kehilangan Abam Bocey.

Dalam pada itu, Achey juga memberitahu tentang perjalanan kumpulan Bocey yang dianggotai dirinya, Fad dan Abam.

“Kita baik ramai sayang…”

Mereka juga mendoakan dan mengatakan semua sayang Abam malahan, dapat dilihat betapa ramainya datang melawat Abam.

Dalam pada itu, Achey berkongsikan wajah Abam yang sangat cantik dan rata-rata mengakui dia seorang yang baik dan terbvkti ketika hari Abam dikebumikan.

Menerusi ruangan komen pula, ramai meninggalkan pelbagai respon setelah melihat tangisan rakan dikongsikan Meletop itu selain turut merasakan sebak dengan pem3rgian Abam.

“No more ‘gemvk is awesome…”

“Abam seorang yang pentingkan keluarga…”

“Perit tu Achey nak cakap…”

 

Sumber: Meletop/RoseMerah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  Oh Media

Be the first to comment on "“Kit0rg Ni Lebih Dari Adik-Beradik…” Tangisan Dan D0a Rakan Dikongsikan Meletop Buat Ramai Sayu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*