“Hilang Kasih Ayah,” M0men Ariel Tenangkan Noah Sinclair Undang Sebak

Pem3rgian insan yang bergelar seorang ayah bagi seorang anak amat berat untuk diterima. Siapa sangka inilah nasib anak kepada arwh Ashraf Sinclair. Seorang isteri juga sukar menerima pem3rgian dalam keadaan terkejut dan sekelip mata hilang separuh jiwa buatnya, tapi harus reda dengan pem3rgiannya.

Jen4zah Ashraf Sinclair telah selamat dikebumikan semalam di pemakaman San Diego Hills, Karawang, Jawa Barat. Selain keluarga, beberapa rakan artis juga turut hadir mengiringi jen4zah ke tempat persemadian terakhirnya.

Diantara yang tampak kelihatan, adalah sahabat baik BCL dan Ashraf, penyanyi Indonesia Ariel iaitu bekas kumpulan Peter Pan dan kini sekarang bergerak dengan nama kumpulan Noah.

Ariel datang beri semangat untuk Noah

Suasana ketika permakaman Almarhum Ashraf Sinclair sangat suram dan diselangi dengan tangis. Namun, apa yang lebih mengharukan kelihatan Ariel datang untuk menenangkan BCL dan Noah yang tidak dapat lagi menahan kesedihan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ariel ga datang dihujat, kemana sebagai sahabat ko ga dateng, ariel datang untuk support juga dihujat Intinya kita ga akan bisa memuaskan pikiran netijen Tinggal diri kita sendiri yang berfikir sejernih2nya Disini gw cm mau posting ariel ini sangat baik dan tulus orangnya Mensupport sahabatnya sendiri . Dan untuk yang berkomentar negatif maaf auto delete & block Bersangkalah yang baik, maka alam semesta akan merespon isi kepalamu dengan kebaikan. . . . #ripashrafsinclair #ashrafsinclair #ArielNoah #sahabat #bcl #bungacitralestari #bclsinclair #noah

A post shared by Ariel Noah Fans | VL (@vijaya.lee) on

Rakan Karib Turut Terkesan Dengan Kehil4ngan Ashraf

Selaku rakan duet dan sahabat kepada BCL, dapat dilihat Ariel juga turut sama berdvka dengan kehilangan suami kepada teman baiknya itu.

 

Meskipun Noah putus kasih sayang dan perhatian seorang ayah, namn yang pasti anak kecil itu tidak akan berkurang kasih yang hadir daripada insan-insan yang mengasihi ibu dan bapanya.

Video Penuh Pekaman Allahy4rham Ashraf Daniel Bin Muhammad Sinclair

 

Sumber : Vijaya Lee & Merdeka.com/RoseMerah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  Oh Media

Be the first to comment on "“Hilang Kasih Ayah,” M0men Ariel Tenangkan Noah Sinclair Undang Sebak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*