“Keluarga upah doktor p4ntau Bunga…” – BCL Masih Belum Tidur Sejak Ashraf Men1nggal Dunia 2 Hari Lepas

Beberapa rakan artis membanjiri kediaman Bunga Citra Lestari di Jakarta bagi menghadiri majlis tahlil buat arw4h Ashraf Sinclair. Antara yang dilihat hadir adalah kenalan rapat Bunga, Afgan Syahreza ketika majlis tahlil hari kedua semalam dan dia sempat memberitahu media keadaan rakannya itu.

Makin pulih, dah mula bercakap tapi…

Melalui temu bual dengan wartawan di San Diego Hills selepas pengebum1an Ashraf, Bunga akui ketika itu dia masih mencuba untuk menerima kenyataan tentang pem3rgian suaminya.

Selepas 2 hari Ashraf men1nggal dunia, Afgan berkata keadaan Bunga sudah semakin baik dan dia juga sudah mula bercakap. Namun, Bunga juga sebenarnya belum tidur sejak Ashraf men1nggal dunia Selasa lalu.

Tadi Unge udah better sih, udah bisa ngobrol, dia bilang ‘Badan gua capek banget. Belum tidur’ gitu.”

Noah juga dilihat sedikit ceria memandangkan keluarga besar Bunga yang hadir membawa anak-anak mereka untuk teman Noah bermain.

Noah sudah better, udah bisa ngobrol karena dia banyak anak kecil, banyak sepupu-sepupunya. Jadi sudah better dan alhamdulillah semoga ke depannya semakin kuat dan semakin ikhlas.”

 

Keluarga bawa doktor untuk pantau Bunga

Menurut Suara, kerana risaukan keadaan Bunga dan tidak mahu kesihatannya merosot mereka telah mengupah doktor untuk memantau keadaannya.

Jadi ya untuk make sure aja sih kalau Unge ada dokter yang bisa ngecek dan bisa atur makan gitu.”

Ashraf, 40, disahkan men1nggal dunia ak1bat serangan j4ntung di Rumah s4kitMetropolitan Medical Centre (MMC), di Kuningan, Jakarta pada jam 4.51 pagi waktu Indonesia.

Moga Bunga dan Noah semakin pulih…

 

Sumber: Lobak Merah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  Oh Media

Be the first to comment on "“Keluarga upah doktor p4ntau Bunga…” – BCL Masih Belum Tidur Sejak Ashraf Men1nggal Dunia 2 Hari Lepas"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*