‘Sila Kemukakan Bvkti!’ – Naim Daniel Tampil B1das Dakw4an Bekas Kekasih

Konflik pemilikan lagu ‘Sumpah’ nyanyian penyanyi popular, Naim Daniel dilihat terus berpanjangan apabila bekas teman wanitanya iaitu Dayana Emerda baru-baru ini telah membuat satu sidang media untuk ‘menuntut’ haknya sebagai pencipta lagu tersebut. Berikutan daripada 1su ini, Naim telah tampil dan memb1das d4kwaan yang dinyatakan oleh bekas teman wanitanya itu.

Kemukakan bvkti kukuh

Memetik laporan daripada Harian Metro, Naim Daniel atau nama sebenarnya Muhammad Naim Daniel Bin Baharin telah meminta Dayana untuk mengemukakan bvkti yang menunjukkan bahawa lagu Sumpah itu adalah ciptaan mereka bersama. Tambah Naim lagi, dia dan pihak pengurusan tidak akan memandang rendah dan akan bersikap terbuka sekiranya terdapat bvkti kukuh berhubung dengan 1su ini.

Kalau betul seperti did4kwa, sila kemukakan bvkti.

Naim diberi tempoh seminggu

Menurut Naim, sidang media yang dilakukan bekas teman wanitanya dengan membangkitkan semula 1su lama itu adalah semata-mata untuk mendapatkan perhatian orang ramai.

Naim yang telah diberi tempoh seminggu oleh peguam, Datuk Ahmad Zaharil Muhayar untuk mendaftarkan lagu berkenaan sebagai hak milik bersama walau bagaimanapun  berkata dia terbuka dengan d4kwaan itu sekiranya pihak Dayana dapat mengemukakan bvkti kukuh.

Oleh kerana tuntutan itu secara tiba-tiba dan dipublisitikan sedemikian rupa untuk mendapat perhatian, saya dan pasukan akan memberikan maklum balas dengan segera. Insya-Allah esok. Kami sentiasa terbuka untuk menerima jika terdapat bvkti kukuh.

Sumber: Harian Metro/OhBulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  Oh Media

Be the first to comment on "‘Sila Kemukakan Bvkti!’ – Naim Daniel Tampil B1das Dakw4an Bekas Kekasih"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*