“Apa yang best pasal kerja aku, dapat lvdah makanan orang” – Chef Hotel Berani M4ti Ceritakan Perbuatan B1adapnya Masa Kerja

Itu lah orang selalu kata jangan berkasar sangat dnegan staff restoran ni, silap-silap ada lah benda pelik-pelik yang dia letak dalam makanan kita nanti. bvktinya ada pekerja sendiri dah mengaku dia memang ada buat macam ni!

Baru-baru ini, ada satu post daripada forum Lowyat mend3dahkan seorang chef bersikap rac1st daripada hotel tekemuka di Pahang mengaku yang dia ada lvdah makanan kepada pelanggan kaum Cina, lebih tervk lagi, dia kata itu adalah best part dalam kerja dia!

B1adap sungguh!

 

Banyak s*al kerja aku. Tapi apa yang best nya pasal kerja aku. Aku dapat lvdah makanan orang cina.”

Chef itu membuat pengakuan di Twitter miliknya, dia privatekan tapi macam admin pernah pesan sebelum ini, mata netizen ni memang taj4m.

Dia mengeluh pasal kerja, siap jelaskan lagi best part dalam kerja dia tu. Netizen terkejut melihat dia berani m4ti mengaku perbuatan b1adapnya itu secara terbuka.

Ada follower dia yang dapat ambil gambar senarai tempaham daripada orang-orang ternama yang di kongsikan oleh chef itu sendiri.

Apa yang menajdi perhatian adalah, cara dia mark nama-nama pelanggan itu, dia ada labelkan perkataan ‘Chinese’ supaya dia boleh dapat tambah ‘perisa’ dalam masakan orang tu.

Memandangkan dah viral, posting itu telah dipadam kan tetapi ramai netizen dah boikot unutk report hal ini kepada majikan tempat dia bekerja dan kini siasatan sedang dijalankan.

Allahu, kenapalah ada manusia yang tergamak buat macam ni, harap tindakan diambil segera.

 

Sumber: Lobak Merah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  Oh Media

Be the first to comment on "“Apa yang best pasal kerja aku, dapat lvdah makanan orang” – Chef Hotel Berani M4ti Ceritakan Perbuatan B1adapnya Masa Kerja"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*