Usahawan Kosmetik Disy4ki Pukvl Anak. IG Aliff Syukri mula di ‘ser4ng’ netizen

Baru diterima, seorang usahawan kosmetik terkenal disy4ki memvukul anak angkatnya dalam satu kejadian pada 28 Februari lalu.

Difahamkan kejadian berlaku di kediaman usahawan kosmetik itu di Petaling Jaya, sebelum pembantu rumahnya membuat laporan polis, sehari kemudian.

Sumber berkata, usahawan terbabit dikatakan memvkull muka kanak-kanak berusia dua tahun itu menggunakan tangan semasa mahu merakam gelagatnya menangis.

“Menurut pengadu, selepas kejadian itu, suspek ada memanggilnya untuk masuk ke dalam bilik kasut bersama m4ngsa selain mengarahkan memvkul kanak-kanak terbabit.

“Namun, dia mend4kwa tidak menurut arahan berkenaan kerana bimbang kanak-kanak itu ced3ra sebelum svspek memvkul m4ngsa menggunakan kasut di badan serta mencub1tnya,” katanya ketika dihubungi, hari ini.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner Nik Ezanee Mohd Faisal ketika dihubungi hari ini, mengesahkan pihaknya menerima laporan berhubung kejadian itu.

“Kami sudah merakam keterangan daripada semua s4ksi termasuk svspek. Kertas siasatan berhubung kejadian itu dijangka siap dalam minggu ini.

“Ia akan dirujuk kepada Timbalan Pend4kwa Raya untuk tindakan lanjut. k3sdisiasat mengikut Seksyen 31 (1) (a) Akta Kanak-Kanak 2001,” katanya

IG Dato Aliff mula dibanjiri komen netizen

Umum tahu yang Dato Aliff dan Datin Shahida memiliki seorang anak angkat yang berumur tidak lebih 3 tahun, Ameena. Jadi sebaik sahaja berita ini keluar, semua mengaitkan k3sini dengan pihak Dato Aliff.

Hasil tinjauan di ruangan IG Dato Aliff Syukri diser4ngg bawangrians yang rata-rata menanya adakah betul orang yang dikatakan itu adalah dia. Ramai meng3cam jika betul usahawan yang dimaksudkan itu adalah Dato Aliff Syukri.

Menerusi

bt_flyy Betul ke dato pvkul ameena ? Tanya jeee

norazimaheyma Jahat btl dato ni kan.. ameena tu hanya menumpang kasih, tergamak dato buat dia mcmtu.. apa slh dia?? Dia hanya ank kecil dato..masih kecil lg yg perlukan perhatian.. knpa tergamak dato buat mcmni kt ameena? Pttla diam je, bila org lain yg buat, kemain dato a1bkan org n buat live sana sini!!

cekna_cekna Dato betul ke pvkul ameena

amira_hafiz7 btul ke pvkul ameena???? aq tk kisah la klau pvkul anak sbb buat salah , pvkul pun ada had kt mna kna pvkul, ni pvkul sebarangan ni,kau tk tkut tuhan ke lip?? kau igt kau kebal sgt ke dgn tugan

itsmeeaina awal sgt aku masuk comment . nt aku msuk blik . nk tau jgk betul ke dia pkul meena

Sejak Datuk Seri Aliff Syukri dan Datin Seri Nur Shahida membuat keputusan untuk mengambil anak angakt, pelbagai 1su dibangkitkan oleh netizen. Antaranya mengenai perbezaan kasih sayang diberikan kepada anak kandung dan anak angkat meskipun pasangan ini sebenarnya sudah mencuba yang terbaik untuk memberikan layanan sama rata terhadap kesemua anak-anak mereka.

Semoga baik-baik sahaja dan tunggu apa kata dari pihak Dato Aliff Syukri.

 

Sumber: IG Dato Aliff Syukri/M.B

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  Oh Media

Be the first to comment on "Usahawan Kosmetik Disy4ki Pukvl Anak. IG Aliff Syukri mula di ‘ser4ng’ netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*