“Korang Bayangkan Jika Di Tempat Saya, Serba-Serbi Tak Kena. Orang Sentiasa Cari Sal4h,” – Apa Lagi Tu Aliff Syukri?

 

Usahawan kosmetik sensasi, Datuk Seri Aliff Syukri sekali lagi mendapat perhatian warga maya apabila bakal melancarkan single terbaru, Cuba Bahagia, Jumaat ini.

Pengumuman itu dibuat penyanyi Abang Nak Tegur ini menerusi platform Instagramnya, sejak Selasa.

Terkini, Aliff menerusi entri IG TV yang dikemas kini ada berkongsi teaser pendek, dipercayai klip video Cuba Bahagia yang bakal dilancarkan tidak lama lagi.

Dalam satu babak, Aliff dilihat sedang dimarahi seorang wanita bertudung dan dirinya kelihatan sebak atas situasi yang berlaku.

Sementara itu, bapa kepada lima cahaya mata ini di ruangan kapsyen pada entri sama menjelaskan, dia hanya inginkan kebahagiaan selain menyifatkan Cuba Bahagia adalah kisah hatinya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tiada ada apa yang saya boleh katakan ketika ini, dan juga saat ini. Apa yang saya ada hanyalah sebuah impian yg besar… Impian untuk menjadi yang terbaik . Menjadi seorang abah yang terbaik . Menjadi seorang pemimpin bisnes yang terbaik. Tetapi sering disalah ertikan. Saya meluahkan rasa isi hati saya pada lagu saya “Coba Bahagia” yg akan di siarkan di youtube saya jam 12 tghri. . kenala apa yg sy buat sering di salah ertikan.. malah .. Ramai juga yang mengambil kesempatan dengan mencari dan mengherdik saya. Tetapi saya redha. Ya ALLAH Ya Tuhanku, Engkau berkatilah kehidupanku ini dan Engkau permudahkan segala urusan aku. Aku sentiasa memaafkan orang yang cuba menjatuhkan aku. Kuatkanlah. Semoga besar nanti anak anak abah tahu betapa susahnya abah untuk berjaya sampai ke tahap ini. Anak abah @ammarahyan_terlajaklaris dan @qadejah_terlajaklaris , abah sayang sangat dekat korang sampai mati..

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

“Saya ingin bahagia. Kenapa benda yang kita mahukan di dalam dunia ini, tidak semua benda kita akan dapat. Sedangkan kita sudah buat yang terbaik dan yang paling penting adalah hati dan kekuatan… ketika kita dalam kesusahan, orang yang paling kini tiada.

“Cuba korang bayangkan jika di tempat saya, serba serbi tidak kena dan orang sentiasa mencari sal4h. Ya ALLAH Ya Tuhanku, ENGKAU berikanlah ku petunjuk, ENGKAU berikanlah ku ketenangan.

“Lagu ini adalah kisah hati saya dan jiwa saya. ALLAH kuatkanlah hambaMu ini yang sedang dalam kes4kitan.

“Lagu ini akan sy relase jumaat jam 12 tghri ini nantikan.. di youtube tv terlajak laris .. jgn lupa dengar kemerduan suara kebanggaan dunia,” tulis Aliff.

Terdahulu, Aliff turut mendapat teguran secara terbuka dari ibunya, Bonda Rozita Ibrahim yang menyifatkan anaknya itu tidak habis-habis menimbulkan mas4lah pada Rabu.

Rozita turut menasihati Aliff agar menjadi seorang usahawan profesional dan bukannya penyanyi kerana dirinya bukan artis.

Sementara itu, IG TV yang dimuat naik sudah pun ditonton hampir 400,000 kali kurang 10 jam selepas ia dikongsi pada umum.

Foto: Instagram Aliff Syukri

 

Sumber: Komedi Media

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  Oh Media

Be the first to comment on "“Korang Bayangkan Jika Di Tempat Saya, Serba-Serbi Tak Kena. Orang Sentiasa Cari Sal4h,” – Apa Lagi Tu Aliff Syukri?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*