Komen ‘ped4s’ Aliff Syukri di ‘ICSYV’ keterl4luan! – “Abang bomba paling tervk saya krit1k, tak sangka rupa-rupanya…”

 

KR1TIKAN dan komen ‘ped4s’ yang dilemparkan oleh usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri semasa menjadi panel jemputan dalam program I Can See Your Voice Malaysia (ICSYCVMY) yang bersiaran Ahad lalu mengvndang rasa kurang senang segelintir penonton.

Ada netizen beranggapan Aliff Syukri melakukan pengh1naan apabila mengvtuk suara serta memberi komen menga1bkan peserta yang berperanan sebagai penyamar.

“Sejujurnya saya hanya mengikut arahan program tersebut. Produksi yang meminta dan menyuruh saya komen tentang penampilan dan luaran peserta, iyalah suara tak boleh nak komen sebab tak dengar!

“Saya akui memang abang bomba tu paling teruk saya kritik, tapi tak sangka rupa-rupanya suara dia paling sedap. Saya hanya jadi diri sendiri.

 

Tindakan Aliff mengkr1tik penampilan seorang peserta mengvndang rasa kurang senang penonton.

“Selama satu jam rakaman tu saya hina dia, rupa-rupanya suara dia sedap… dia saja nak kenakan saya dengan penampilan macam itu, baru tahu perangkap sahaja!,” katanya kepada mStar.

Pada Ahad lalu, Aliff Syukri bersama pelakon Rozita Che Wan diund4ng menjadi panel jemputan.

 

 

 

Selama satu jam rakaman tu saya h1na dia, rupa-rupanya suara dia sedap… dia saja nak kenakan saya dengan penampilan macam itu.

ALIFF SYUKRI

USAHAWAN KOSMETIK

Mereka bersama tiga lagi panel peny1asat tetap iaitu Jihan Muse, Mark Adam dan Yusry Abdul Halim ditugaskan membantu artis jemputan Datuk Hattan mencari penyanyi sebenar dalam program tersebut.

Bagaimanapun, komen yang diberikan oleh Aliff Syukri terhadap salah seorang peserta program itu mengvndang rasa kurang senang segelintir penonton.

Sementara itu, Aliff berkata tiada sebarang 1su berbangkit semasa dia bertemu dengan Hattan dan masing-masing bersikap profesional.

Hattan memilih penyanyi bersuara sumbang sebagai pilihan duet.

“Itulah mula-mula jumpa Datuk Hattan okay sahaja, kami baik-baik sahaja, dalam program itu pun saya cuba yakinkan dia memilih peserta dan dia ikut sahaja.

“Tapi semua peserta yang saya yakinkan itu rupa-rupanya suara tak sedap. Proses rakaman berjalan lancar dan masing-masing tahu tugas serta profesional,” ujarnya.

Pada Januari lalu, Hattan meluahkan rasa kurang senang dengan tindakan jutawan kosmetik ini yang menemuramah pelakon Puteri Balqis untuk kandungan laman YouTube.

Hattan berpendapat Aliff hanya menggunakan kisah kehidupan Puteri Balqis yang sedang h4ngat diperkatakan untuk meraih perhatian sehingga menjejaskan kehidupan remaja itu.

 

Ssumber: Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  Oh Media

Be the first to comment on "Komen ‘ped4s’ Aliff Syukri di ‘ICSYV’ keterl4luan! – “Abang bomba paling tervk saya krit1k, tak sangka rupa-rupanya…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*