Wanita ini difitn4h berkh4lwat dalam rumah, hanya kerana duit insurans suami

Hidup berumahtangga tidak semesti semuanya indah. Bila kita berkahwin dengan seseorang ia bermakna kita berkahwin dengan ahli keluarganya juga. Pelbagai dug4an dan cab4ran yang akan ada dalam perkahwinan begitu juga dengan masuk campur dari keluarga mertua.

Wanita yang bernama, Siti r0hayu pernah tular satu ketika dulu kerana kecekalannya menjaga suaminya, Noranizan Hamdin yang kini sedang terlantar sak1t. Kerana rasa tanggungjawab dan cinta walaupun sudah tiga tahun dari detik hitam tersebut, r0hayu tetap sabar tanpa mengeluh malah bahagia dengan cara mereka sendiri.

Namun dalam keadaan begini pun masih ada yang tidak berpuas hati sehingga r0hayu telah ditangkap kh4lwat dirumahnya sendiri dan ketika itu juga suaminya juga berada dirumah. Ketika kejadian dia bersama suaminya yang 0KU di dalam bilik, manakala adik angkat serta kakaknya berada di ruang tamu.

Apa yang menyebabkan r0hayu terkilan kerana selama ini keluarga mertua tidak pernah datang atau ambil tahu tentang anak mereka, tetapi sewaktu kejadian mereka tiba-tiba muncul, seolah-olah telah dirancang. Malah semasa r0hayu dibawa untuk beri keterangan mereka sempat bertanyakan tentang wang insurans yang akan diterima tidak lama lagi.

Sebelum ini pelbagai cara telah dibuat untuk memisahkan mereka suami isteri tapi r0hayu masih kuat dan bersabar tetapi ujian kali ini cukup berat kerana telah mencalarkan maruahnya sebagai seorang isteri dan wanita. Oleh itu, dia buat keputusan untuk menfailkan pencer4ian jika itu yang terbaik daripada menanggung malu difitn4h.

Susulan daripada perkongsian tersebut, warganet mulai tampil mempertahankan wanita itu daripada fitn4h yang dilemparkan. Mereka juga berharap agar wanita tersebut serta anak-anak dapat bertahan dan pastinya ada kebenaran disebalik hal yang berlaku.

r0hayu turut memuat naik video supaya orang ramai tidak menyalahkan pihak jabatan agama kerana membuat serbuan dan menangkapnya kerana itu adalah kerja mereka. Dia bersyukur kerana keluarganya sendiri memahami, namun dia mengakui sangat letih kerana telah cuba mempertahankan hubungan mereka sehingga akhirnya menyebabkan fitn4h yang sangat besar.

Semoga semua nya kembali pulih😭

Posted by Siti Rohayu on Tuesday, May 5, 2020

 

Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih ! 

Sumber : Warta Harian

Be the first to comment on "Wanita ini difitn4h berkh4lwat dalam rumah, hanya kerana duit insurans suami"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*