Selepas Aliff Syukri umum kembali ke pangkuan isteri, sekali Zarina masuk komen

USAHAWAN kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri memberi bayangan hubungan rumah tangganya dengan isteri Datin Seri Nur Shahidah sudah kembali pulih.

Menurut Aliff, selama empat bulan berjauhan dengan isteri dan anak-anak membuatkan dia mula menyedari kekurangan diri dan memilih untuk kembali semula bersama keluarga.

“Rindu sangat nak peluk anak saya Raudah… lama saya menyepi, bukan merajuk cuma muhasabah diri untuk menjadi manusia yang soleh, menghargai, matang, dan apa yang saya perlukan dalam hidup.

“Empat bulan berjauhan dari anak di sisi kosong sebenarnya hidup saya dan saya buang ego kembali ke pangkuan keluarga.

“Doakan saya dan keluarga dapat bahagia semula. I’m back!,” katanya menerusi Instagram.

Aliff Syukri berkongsi mengenai hal rumah tangga dan keluarganya di Instagram

Sementara itu, penyanyi lagu Cuba Bahagia ini berkata 1su rumah tangga yang berlaku sebelum ini bukanlah gimik yang sengaja dicipta.

Ujarnya, sudah menjadi asam garam dalam sesebuah perhubungan pasti adanya ujian dan cabaran.

“Apa yang berlaku bukan gimik untuk meraih publisiti tapi saya seperti orang biasa yang ada pasang surut dalam rumahtangga.

“Jujurnya bukan satu benda yang senang untuk saya lalui tetapi syukur alhamdulillah keluarga, Allah adalah keutamaan saya dan saya ingin menjadi seorang Alif Syukri yang baru yang lebih matang dan menghargai semua orang terutamanya isteri, famili, mak saya serta keluarga.

Aliff sedar isteri dan keluarga penting dalam hidupnya.

“Saya sedar keluarga adalah segalanya dan Ramadan ini memberi erti yang besar pada saya,” katanya.

Awal Mac lalu, pergol4kan Aliff Syukri dan isteri Nur Shahida menjadi perbualan hangat netizen lebih-lebih lagi apabila mereka dikatakan saling tidak mengikuti akaun Instagram masing-masing.

Lebih menguatkan spekulasi apabila Rozita pula dilihat ‘unfollow’ menantunya seakan-akan memberi bayangan ada krisis dalam perhubungan mereka.

Dalam masa sama, Aliff turut mengakui hubungan rumah tangganya sedang berdepan pergolakan apabila memuat naik surat permohonan cerai di laman sosial baru-baru ini.

Bagaimanapun, dia tidak dapat mengulas mengenai perkara itu berikutan tuntutan cerai berkenaan dibuat oleh isterinya.

KOMEN ZARINA ZAINUDIN

Ya Allah ,Syukur Allhamdulillah semuga Allah permudahkan segalanya dalam hidup Dato Sri dan Datin Sri ,kita hidup ada pasang surut dato ,hargai apa yg ada dekat dengan kita terutama isteri dan anak anak bila tempoh berpisah dari situ kita kenal eryi rindu eryi payahnya berjauhan kerana saling memerlukan saling melengkapi walau ada terkvrang disana sini abaikan kerana hidup kita tidak pernak akan sempurna perbaiki ,lupakan ,maafkan dan kita pun kena ringgankan mulut minta maaf dalam hidup rumahtangga takde semua nya indah jer ada jer kekurangan Allah nak bagi tapi kalau kita sayang seseorang terima dia seadanya l,cakap dari hati ke hati sebab bila kita memendam rasa kita sendiri makan hati sebab kita dah kalah dengan hasutan ibl1is yg suka melihat manusia bercer4i ber4i .. bila kita fikir balik kita takkan dapat cari pengganti ibu atau ayah buat anak anak kita melainkan dari zuriat nya sendiri ayah tiri ke mak tiri ke takkan sama dengan mak kandung ayah kandung .. orang mesti cakap saya bodeknlah apa lah saya bercakap dari pengalaman kehidupan mak ayah saya yg bercer4i ber4i last2 anak jadi m4ngsa sampai saat ini hubungan saya dgn mak ayah saya kadang terasa panas kadang terasa rindu kadang terasa s4kitsebab saya cakap kenapa kecik kecik taknak jaga saya 😢😭😭😭 .. tapi saya tetap sayang mak ayah saya selamanya ❤️ Syukur dato datin berdamai semula mesti terasa macam baru kawin bila ga4duh g4duh baik balik 😃😃😃

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Im back💪Rindu sgt nak peluk anak sy raudah ni❤️ lama saya menyepi….bukan merajuk…cuma muhasabah diri utk menjadi manusia yg soleh, mengahrgai, matang, dan apa yang saya perlukan dalam hidup…4 bulan berjauhan dr anak di sisi kosong sebenarnya hidup saya dan.. saya buang ego dan kembali ke pangkuan keluarga…..Apa yg berlaku bukan gimik utk meraih publisiti tapi saya seperti orang biasa yang ada pasang surut dalam rumahtangga…Jujurnya bukan satu benda yang senang untuk saya lalui tetapi syukur alhamdulillah keluarga Allah keutamaan saya dan saya ingin menjadi seorang Alif Syukri yang baru yang lebih matang dan menghargai semua orang terutamanya isteri sy, family saya mak saya keluarga saya, sedar keluarga adalah segalanya dan ramadhan ni memberi erti yg besar pada saya…doakan saya dan keluarga dapat bahgia semula🥺🥺 im back💪💪💪 #uhuhabangkosmetik doakan kami berkekalan🙏🏻🙏🏻

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

 

Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih ! 

Sumber : Mstar /Media Viral

Be the first to comment on "Selepas Aliff Syukri umum kembali ke pangkuan isteri, sekali Zarina masuk komen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*