Datin Shahida Tanya Soalan Padu, Rasanya Tak Patut Pun Datin Shahida Tanya Macam Tu

Hidup usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri sunyi dan kosong selama empat bulan berjauhan dengan keluarga.

Membuang jauh ego yang menguasai diri, Aliff akhirnya kembali ke pangkuan isteri, Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid dan anak-anaknya selepas empat bulan meninggalkan mereka.

Menerusi entri dimuat naik dalam Instagram (IG), semalam, usahawan kontroversi itu memberi bayangan seakan kemelut rumah tangga kembali jernih.

Menerusi hantaran yang memuat naik gambarnya bersama anak bongsu, Raudhah Arshiyah, Aliff menjelaskan, apa yang berlaku bukan gimik meraih publisiti, sebaliknya kehidupannya juga seperti orang biasa, ada kala berdepan dengan pasang surut dalam rumah tangga.

“Rindu sangat nak pelvk anak saya, Raudah. Empat bulan berjauhan dari anak-anak membuatkan hidup terasa kosong. Saya buang ego dan kembali ke pangkuan keluarga.

“Lama menyepi bukan merajuk, cuma muhasabah diri untuk menjadi manusia yang soleh, menghargai, matang dan apa yang saya perlukan dalam hidup.

“Apa yang berlaku bukan gimik, tetapi saya juga seperti orang biasa yang ada pasang surut dalam rumah tangga,” tulisnya.

Aliff berkata, berpisah dengan keluarga bukan perkara mudah dilalui, tetapi dia bersyukur kerana ia menjadikan dirinya lebih matang dan menghargai orang.

“Jujurnya bukan mudah dilalui, tetapi Alhamdulillah, Allah SWT dan keluarga menjadi keutamaan saya. Saya ingin menjadi Aliff Syukri yang baru, lebih matang dan menghargai semua orang terutama isteri, anak-anak, ibu dan keluarga.

“Saya sedar keluarga adalah segala-galanya. Ramadan ini memberi erti besar pada saya. Doakan saya dan keluarga dapat bahagia semula,” tulisnya.

Sementara itu, usaha menghubungi Aliff untuk mendapatkan penjelasan lanjut menemui jalan buntu apabila telefon bimbitnya ditutup.

KEMUNCULAN DATIN SHAHIDA DALAM VIDEO KLIP ALIFF SYUKRI

Aliff SYukri memuat naik satu video dimana Datin Shahida muncul. Sketsa tentang keluarga sahaja, bukan bergadvh.

Lagi sekali diberitahu, video tersebut bukan lah video pergadvhan suami isteri ia. Sila tonton di bawah

Aliff Syukri jelaskan perselisihan faham antara suami isteri adalah asam garam rumah tangga.

Punca pergadvhan??? Sedangkan lidah lagi tergigit apakah lagi suami isteri

Siapa yang sudah berkhawin semestinya akan tahu masalah yang sedang dihadapi . Terutamanya yang mempunyai anak. dulu tidak mempunyai anak, waktu mula2 kawin.. semuanya harum , dan manis sahaja… Siapa yang setuju sila komen di bawah apa pendapat korang??

Kentut pun berbau wangi. Tetapi apabila mempunyai anak berbeza pula cerita. Hurm, sedih memang sedih….itulah asam garam kehidupan.

Pada April lalu, kemelut rumah tangga Aliff dan Nur Shahida menjadi bualan hangat apabila dia mend3dahkan surat permohonan cer4i daripada isterinya melalui IG story miliknya.

Pada entri itu, Aliff menulis keterangan dalam gambar berbunyi, “Permohonan diluluskan…. Cepatlah masa berlalu supaya jangan banyak lagi benda yang membuatkan saya malu,” tulisnya.

Hidup usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri sunyi dan kosong selama empat bulan berjauhan dengan keluarga.

Membuang jauh ego yang menguasai diri, Aliff akhirnya kembali ke pangkuan isteri, Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid dan anak-anaknya selepas empat bulan meninggalkan mereka.

Menerusi entri dimuat naik dalam Instagram (IG), semalam, usahawan kontroversi itu memberi bayangan seakan kemelut rumah tangga kembali jernih.

Datuk Seri Aliff Syukri sunyi dan kosong selama empat bulan berjauhan dengan keluarga. – Foto Instagram Datuk Seri Aliff Syukri

Menerusi hantaran yang memuat naik gambarnya bersama anak bongsu, Raudhah Arshiyah, Aliff menjelaskan, apa yang berlaku bukan gimik meraih publisiti, sebaliknya kehidupannya juga seperti orang biasa, ada kala berdepan dengan pasang surut dalam rumah tangga.

“Rindu sangat nak peluk anak saya, Raudah. Empat bulan berjauhan dari anak-anak membuatkan hidup terasa kosong. Saya buang ego dan kembali ke pangkuan keluarga.

“Lama menyepi bukan merajuk, cuma muhasabah diri untuk menjadi manusia yang soleh, menghargai, matang dan apa yang saya perlukan dalam hidup.

“Apa yang berlaku bukan gimik, tetapi saya juga seperti orang biasa yang ada pasang surut dalam rumah tangga,” tulisnya.

Aliff berkata, berpisah dengan keluarga bukan perkara mudah dilalui, tetapi dia bersyukur kerana ia menjadikan dirinya lebih matang dan menghargai orang.

“Jujurnya bukan mudah dilalui, tetapi Alhamdulillah, Allah SWT dan keluarga menjadi keutamaan saya. Saya ingin menjadi Aliff Syukri yang baru, lebih matang dan menghargai semua orang terutama isteri, anak-anak, ibu dan keluarga.

“Saya sedar keluarga adalah segala-galanya. Ramadan ini memberi erti besar pada saya. Doakan saya dan keluarga dapat bahagia semula,” tulisnya.

Sementara itu, usaha menghubungi Aliff untuk mendapatkan penjelasan lanjut menemui jalan buntu apabila telefon bimbitnya ditutup.

KEMUNCULAN DATIN SHAHIDA DALAM VIDEO KLIP ALIFF SYUKRI

Aliff SYukri memuat naik satu video dimana Datin Shahida muncul. Sketsa tentang keluarga sahaja, bukan bergaduh.

Lagi sekali diberitahu, video tersebut bukan lah video pergaduhan suami isteri ia. Sila tonton di bawah

Aliff Syukri jelaskan perselisihan faham antara suami isteri adalah asam garam rumah tangga.

Punca perg4duhan??? Sedangkan lidah lagi tergigit apakah lagi suami isteri

Siapa yang sudah berkhawin semestinya akan tahu masalah yang sedang dihadapi . Terutamanya yang mempunyai anak. dulu tidak mempunyai anak, waktu mula2 kawin.. semuanya harum , dan manis sahaja… Siapa yang setuju sila komen di bawah apa pendapat korang??

Kentut pun berbau wangi. Tetapi apabila mempunyai anak berbeza pula cerita. Hurm, sedih memang sedih….itulah asam garam kehidupan.

Pada April lalu, kemelut rumah tangga Aliff dan Nur Shahida menjadi bualan hangat apabila dia mend3dahkan surat permohonan cerai daripada isterinya melalui IG story miliknya.

Pada entri itu, Aliff menulis keterangan dalam gambar berbunyi, “Permohonan diluluskan…. Cepatlah masa berlalu supaya jangan banyak lagi benda yang membuatkan saya malu,” tulisnya.

Terbaru Aliff Syukri berkongsi video di YOUTUBE

Komen Netizen

 

 

 

Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih ! 

Sumber :KL Press

Be the first to comment on "Datin Shahida Tanya Soalan Padu, Rasanya Tak Patut Pun Datin Shahida Tanya Macam Tu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*