You M4ti Dulu Ke I Yg M4ti Dulu? Datin Shahida Tanya Soalan M4ut Kpd Aliff Syukri

Ramai yang gembira mendengar berita baik dari Datuk Aliff Syukri apabila beliau membuat keputusan untuk kembali pulang ke pangkuan ahli keluarga. Ramai sebenarnya yang mengikuti kisah pasangan suami isteri ini. Walaupun ramai yang tidak senang dengan cara Datuk Aliff tapi tak dinafikan netizen masih mendoakan kebahagian mereka berdua.

Datuk Aliff sendiri sedar selama empat bulan hidup berjauhan dengan isteri dan anak-anak hidupnya rasa kosong dan sunyi. Beliau sanggup merendahkan eg0 demi isteri dan anak-anak kerana itulah harta yang paling berharga buatnya. Para pengikut dan peminat masih tertanya-tanya apakah punca yang menyebabkan rumahtangga pasangan ini goyah sehingga hampir berlakunya penceraian.

Datuk Aliff memuat naik satu video menceritakan apa yang berlaku dan salah faham yang berlaku antara beliau dan isterinya. Menurut beliau, punca perg4duhan di sebabkan kurang perhatian diberikan oleh isteri dan dalam masa yang sama isteri pula sibuk membesarkan anak-anak dan rasa tertekan. Hal ini sedikit sebanyak memberi kesan kepada rumahtangga.

Tapi bagi Datuk setelah beliau berfikir dan muhasabah semula, bukan mudah menjadi seorang isteri dan ibu. Jika beliau sendiri berada di tempat itu belum tentu lagi beliau mampu bertahan seperti apa yang isteri lakukan. Jadi apa yang penting tolak ansur dan saling memaafkan antara satu sama lain.

Punca perg4duhan??? Sedangkan lidah lagi tergigit apakah lagi suami isteri

Siapa yang sudah berkahwin semestinya akan tahu masalah yang sedang dihadapi . Terutamanya yang mempunyai anak. dulu tidak mempunyai anak, waktu mula2 kawin.. semuanya harum , dan manis sahaja… Siapa yang setuju sila komen di bawah apa pendapat korang??

Kentut pun berbau wangi. Tetapi apabila mempunyai anak berbeza pula cerita. Hurm, sedih memang sedih….itulah asam garam kehidupan…

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Siapa yang sudah berkhawin semestinya akan tahu masalah yang sedang dihadapi . Terutamanya yang mempunyai anak. dulu tidak mempunyai anak, waktu mula2 kawin.. semuanya harum , dan manis sahaja… Siapa yang setuju sila komen di bawah apa pendapat korang?? . Kentut pun berbau wangi. Tetapi apabila mempunyai anak berbeza pula cerita. Hurm, sedih memang sedih….itulah asam garam kehidupan… Cuba korang TAG kan pasangan korang🤪🤪Kalau korang nak cuba tudung2 koleksi raya @as.legacymalaysia kita buat promosi raya sehelai RM 79 kalau 2 helai RM 120 je.. . Wussup wakil jualan kami dibawah :- hikmah 0108099729 ( kedah) zarina 0104056568 (negeri sembilan) marina 0132048584 norjanah 0172340068/ 87371793 (johor) suriani 0136143320 (sarawak) Marshita 0108187229 (pulau pinang) suhaimi 0106549540 Huzaifah 0135030049 (Melaka) iskandar 01156509736 (sarawak) Shila : 016 329 0090 – (Pahang) Yanie 0177637971 ( kelantan) Mummy 013 222 0888 (melaka) Zahirah – 016 3616289 (selangor/kl) Rahimah 0173742851 (mlaka) Asniah 019 618 6988 (SABAH) SARNI 0183667288 (sel/kl) hamidi 0193818812 (selangor/kl) Syafiq 0146192419 (johor) syamimi (01111229206) RABIHAH (perak 0147430233) Dato Sri Sulaiman 01164638809( Sarawak) DIANA 0172022927 AZAH (JOHOR) 0197790422 Mahfuzah 01155076139 (Johor) ZUL 018-3663673 (PAHANG) @king_aswd (zon utara) 0166177661 NORAZIAN – 0193301502 Datin Sri Sharifah- 0143919931 (SARAWAK) Fadzrul (coach) 0105529159 (selangor/kl)

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Perkongsian tersebut mendapat pelbagai komen dan maklum baIas dari para pengikut dan peminat. Sedih juga tengok video Datuk dengan Datin ni tapi inilah hakikat dalam rumahtangga. Pasti akan ada berlaku perteIingkahan namun inilah yang akan memat4ngkan lagi sebuah perhubungan. Kami doakan Datuk dan Datin terus bahagia ye.

Bahagia camni kan seronok netizen nengoknya..tak mo g4duh2 lagi tau awak..

Omggggg semoga bahagia dunia akhir4t.

First time saya suka dgn ikhlas tgok video tuan…syukurlah dh baik2 semua..semoga bertambah bahagia tuan.

Alhamdulilah memang suker sangat tgk couple ni. Allah maha mengetahui. Saya pernah terdengar lelaki baik untuk wanita yg baik. Sudah terang rancangan Allah. Orang kat sociamed ni mungkin tk tahu sepenuh nyer diri dato yg sebenar and slalu kec4m jer. Ader jugak yg iri hati. Semoga dato and datin bahagia sentiasa bersama keluarga. Ameen

Dato kurangkan la mencipta kontr0versi wpun niat dato’ cuma untuk tujuan marketing, tingkatkn prestasi guna cara yang lebih elok jer walaupun mungkin kurang menarik phatian ramai, tapi dato dah lengkap semuanya.. Bab bantu org lain, dato bantu stkat yang termampu jer.

Terbaru ALiff Syukri Berkongsi Video Sedang membonceng motosikal dengan isteri nya, Tiba Datin tanya soalan m4ut?

https://youtu.be/ED0Y-oN2KiM

KOMEN NETIZEN :

 

 

Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih ! 

Sumber : Instagram Aliff Syukri/Oh MyMedia

Be the first to comment on "You M4ti Dulu Ke I Yg M4ti Dulu? Datin Shahida Tanya Soalan M4ut Kpd Aliff Syukri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*