Perlu ke watak2 jah4t dan perlu ke nak tiru2 gaya luar negara,-Zul Yahya

 

Perlu ke watak2 jah4t dan perlu ke nak ti1ru2 gaya luar negara …

Banyak cite lebih kurang sama kisah cinta , putus cinta , cinta tak kesampaian , lelaki atau wanita yang tak bertanggungjawab dan bab se33ksi , materialistik dan sebagainya itu yg diulang2 dalam industri takkan la takda modal lain …

Tak kisah lah kalau dalam dunia realiti masih ada kehidupan yg begini tapi takkan nak suruh penonton tonton dan buat perbadingan dan secara lansung ramai boleh terjebak jadi ikutan dan kebvrukkan tersebar

Kalau buat cite watak2 baik , sopan , beradap pun ramai yg suka dan boleh juga jadi ikutan

Harap usahalah buat cite yg boleh penonton jadikan contoh terbaik.

Rasanya tak perlu nak over sgt watak2 yg kurang baik ni kadang kala sampai jadi bahan cerita sana sini dan pemainnya rasa gembira bila ianya berkesan , yg baik berkesan takpa ni yg buruk berkesan

Anugerah dunia yang menjadi taruhan bukan anugerah akhirat yang nak direbutkan

Usaha utk ubah kepada yg lebih baik dan tak semestinya buat cite2 yg tidak ada watak2 jahat melapau , seksi dan sebagainya membuatkan industri kita boleh mundur mungkin ianya satu kelainan yg boleh mendapat tempat dimata dunia

Bapak2 menteri tolong buka mata dan minda atas suasana ini. Hari ini ramai manusia yg inginkan agama

Perlu ke watak2 jahat dan perlu ke nak tiru2 gaya luar negara … Banyak cite lebih kurang sama kisah cinta , putus…

Posted by Zul Yahya on Tuesday, May 19, 2020

Penonton doakan baIasan j4hat untuk Nazim Othman kerana Drama Bukan Gadis Biasa

Drama terbaru lakonan Ayda Jebat, Remy Ishak, Nazim Othman dan Sheila Rusly sekarang ini sedang ditayangkan di TV3.

Sejak dari awal drama ini dikeluarkan pelbagai komen dan ulasan dari para penonton sama ada yang suka ataupun tidak.

Drama ini agak berbeza dengan drama-drama yang lain apabila Sheila Rusly memegang watak seorang ‘opah’ dengan hasil mekap yang sangat mengagumkan.

Dalam drama ini, selain watak utama Ayda Jebat dan Remy Ishak, watak Nazim Othman merupakan salah satu watak penting pelengkap cerita. Membawa watak antagonis nyata Nazim berjaya membawa watak tersebut. Kalau tidak mana mungkin para penonton berasa marah setiap kali babak dia keluar.

Nazim memuat naik foto mesej yang diberikan oleh salah seorang penonton drama berkenaan yang nampaknya begitu terkesan dengan watak jah4t yang dibawa sebagai Amer.

Individu terbabit siap mendoakan agar Nazim dapat baIasan yang jahat kerana berlakon watak tersebut. Fuhh..sampai macam tu punya marah ye.

Ya ampun…

Maksudnya pelakon kena terima watak murni-murni je ke baru disayang dan dihargai?

Mohon pencerahan warganet sekalian.

Perkongsian tersebut mendapat pelbagai komen dan reaksi dari rakan artis dan juga para peminat. Ramai yang menganggap individu tersebut keterlaluan dan ada juga yang terhibur dengan gelagat penonton yang terlampau menjiwai sampai ke luar drama.

Saya pun ger4m.. rasa nak cubit-cubit je pipi dia.. hahaha.. tu maknanyaaaaaa lakonan awak berkesaaannn.

Taub4t la amer… Tak baik buat begitu pada org tua tau….

bukan nak doa baik-baik instead pergi doa buruk2….

“Saya Bukan Nak Hi1na, Persoalkan Halal Har4m Rezeki Orang”

Sebelum ini hangat diperkatakan pelakon Zul Yahya menyeru pekerja belakang tabir meninggalkan industri hiburan untuk mencari pekerjaan yang lebih diredai oleh Allah SWT. Zul turut berkata dalam industri hiburan turut berlaku rasuah dan salah guna kuasa untuk kepentingan diri.

Bagaimanapun, Zul menjelaskan tiada niat mengh1ina apatah lagi mempersoalkan halal har4m rezeki seseorang tetapi untuk mencari yang lebih baik dan keberkatan dalam industri hiburan. Malah, apa yang diperakatan itu dari pengalaman sendiri.

“Saya cerita dari pengalaman yang dilalui sendiri. Saya bercakap pun untuk kebaikan dan bukan keburukan kerana apa d1suarakan itu berkaitan hala tuju industri hiburan yang hingga kini masih tiada perubahan.

“Saya luahkan pandangan supaya golongan atasan dan pihak berkaitan dalam industri hiburan dapat melakukan perubahan membentuk hala tuju yang lebih baik. Kalau mereka mampu lakukannya, maka duduklah di situ tapi jika tak mampu lebih baik undur diri,” katanya kepada Harian Metro.

Menurut Zul, luahannya itu juga dikongsikannya bertujuan agar dalam industri hiburan membuat perubahan lebih baik. Mengulas soal keberkatan yang diperkatakan, ‘berkat’ itu sangat luas dan ia tidak akan datang dengan sendiri.

“Kita semua perlukan hiburan, tapi biarlah ia pergi kepada hala tuju lebih baik dan memberi manfaat kepada masyarakat serta penggiat seni antaranya pekerja belakang tabir untuk mendapat kehidupan selesa,” katanya.

Katanya, pilihan ada pada tangan masing-masing kerana rezeki oleh Allah SWT amat luas namun segalanya tetap menuntut pengorb4nan.

Zul akui dia bersara dia bersara kerana sudah penat berhadapan dengan pelbagai kerenah ragam manusia dan turut mengakui industri hiburan sukar untuk membuat simpanan.

 

Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih ! 

Sumber : http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment on "Perlu ke watak2 jah4t dan perlu ke nak tiru2 gaya luar negara,-Zul Yahya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*