“Masuk dalam mata anak” – Jiran Biad4p Sembur Cecair Disinfeksi Setiap kali Frontliner Ni Pergi & Balik Kerja Sambil H1na ‘V1rus’

 

Kita kalau boleh bila terjumpa frontliner ni nak ucapkan terima kasih kepada mereka sebab bantu negara ni, tapi amat menghampakan kita semua apabila ada segelintir rakyat yang tak hargai malah memandang h1ina kepada mereka ini.

Sudahlah bertaruh ny4wa di tenpat kerja, bila pulang jiran pulacaci pembawa v1rus sehinggakan terkesan dekat mereka sekeluarga. Itu lah nasib yang dialami oleh pasangan fronltliner ini.

Hi1na frontliner pembawa viqrus

Lapor Tribunnews, jiran sebelah rumah ni buat perangai biad4p konon frontliner ini pembawa vi1rus kerana mereka bekerja di h0spital dan mudah terd3dah dengan pes4kitCov1id-19.

Petugas medik dari Singapura bersama isterinya ini bekerja dalam bidang yang sama, amat mengecewakan apabila mereka ni berjiran dah bertahun-tahun. Video rakaman m4ngsa ini dikongsikan di Facebook

Dapat dilihat dalam video itu, jiran mengh1ina, ejek malah lebih biad4p lagi sembur cecair disinfeksi dekat mereka sekeluarga dari dalam rumah saat keluarga ni nak masuk rumah mereka sendiri.

Masa balik kerja, jiran tu dah siap-siap tunggu depan rumah sebab nak sembur kat diaorang sampai teriak menghi1na “vir1us” kepada mereka berulang kali.

Kata m4ngsa lagi, kadang-kadang mereka sembur sampai anak mereka yang masih ekcil takut nak masuk rumah kerana ada sekali cecair tu sampai masuk ke dalam mata anak.

Mereka bagaimanapun dah lap0rkan perkara ini kepada pihak polis kerana tindakan mereka yang keterlaluan ini.Namun, ramai netizen yang memberikan sokongan moral kepada si m4ngsa untuk kuatkan semangat.

Korang tengok video ni, meny1rap je min!

Sumber : LM

 

 

Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih ! 

Sumber :

Be the first to comment on "“Masuk dalam mata anak” – Jiran Biad4p Sembur Cecair Disinfeksi Setiap kali Frontliner Ni Pergi & Balik Kerja Sambil H1na ‘V1rus’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*