Macam anak patung Turkey. Rambut tu lebat elok apa rahsia..

 

Kecomelan anak-anak pasangan selebriti Wawa Zainal dan Aeril Zafrel sering menjadi perhatian netizen di media sosiaI.

Pasangan ini dikurniakan tiga orang cahaya mata iaitu seorang lelaki dan dua orang perempuan setelah 7 tahun mendirikan rumah tangga.

Nama yang diberikan cukup indah sekali iaitu Ahmad Fakruddin Attar, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa, dan yang terbaru Ayya Soffya.

Kini perhatian para netizen beralih kepada anak bongsu mereka yang di panggil Soffya. Soffya juga mempunyai akaun Instagram sendiri tau.

Seperti anak selebriti yang lain, Wawa dan Aeril lebih selesa berkongsi tentang perkembangan anak-anak mereka di media sosiaI.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Saya ayya sofiyya ingin menucapkan selamat hari raya…..nak duit raya boleh??

A post shared by Aya Soffya (@ayyasoffya) on

Sejak Soffya dilahirkan akaun Instagram Soffya telah mencecah seramai 314 ribu orang pengikut. Akaun tersebut dikendalikan oleh Wawa dan Zafrel. Mereka sering memuat naik video dan apa sahaja perkembangan terkini Soffya untuk tatapan para peminat.

aunties ada sinyum tak tgk senyuman copia?

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

aunties ada sinyum tak tgk senyuman copia? 🙈

A post shared by Aya Soffya (@ayyasoffya) on

Menerusi akaun Instagram, Wawa berkongsi video anak bongsunya, Ayya Soffya yang kini sudah berusia 6 bulan.

Berwajah bulat dengan mata yang bulat, siapa sahaja yang melihat Soffya pasti berasa geram dengan kecomelannya. Rata-rata peminat selalu memuji kecomelan Soffya. Antara komen-komen mereka :

Bukan sekadar senyuman.. Ikut gelak sama pun ada..SubhanAllah Comell sangat.

Comellnya copiaaaaaaaaaaaaaaaa

Ya ampunnnn.. Macam anak patung turkey.. Lawa dan cute sangat niiii

Ma shaa Allah comel sangat! Tak puas tengok

Alamak…. comelnya….anak siapalah itu

@w4w4_zainal copia pakai syampu or minyak rambut apa ye. rambut nye labat sangat.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

eeeeeeeeeee @ayyasoffya #ayasofya

A post shared by Wawa Zainal ®️ (@w4w4_zainal) on

Alahai, comel sangat Soffya ni. Part mata tu memang mata Wawa sangat.

Mesti ramai yang geram tengok Copia ni kan. Makin besar makin comel sungguh dan seiras ibunya.

Semoga membesar jadi anak yang solehah untuk ibu bapa ye.

 

Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih ! Berita Stedy Press

Sumber : Mehbaca

Be the first to comment on "Macam anak patung Turkey. Rambut tu lebat elok apa rahsia.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*