‘Dah Banyak Kali Terkena’ – Video B0gel Did4kwa Miripnya Tersebar, Fauzi Nawawi Buat Lap0r P0lis

Pelakon popular, Fauzi Nawawi akan membuat laporan polis berhubung sebuah video b0gel yang did4kwa mirip dirinya. Video tersebut dikatakan mula tersebut di laman Twitter dan mempunyai beberapa versi.

Memetik laporan Harian Metro, Fauzi Nawawi mengetahui hal tersebut setelah dimaklumkan salah seorang peminatnya.

Dah banyak kali terkena

Tambah suami kepada Lisdawati ini, ini bukanlah tudvhan kali pertama yang diterimanya. Malah sebelum ini dia sudah beberapa kali terkena.

Saya akan buat lap0ran p0lis hari ini.

Saya sebenarnya sudah banyak kali terkena. Dari zaman bujang, berkahwin, sebelum ada anak sehinggalah nak masuk umur 50 tahun ini, masih ada lagi perkara sebegini.

Cuma, ini paling teruk. Saya dapat tahu pun selepas dimaklumkan pengikut di Instagram. Mereka yang hantar video itu. Apabila saya tengok di Twitter terdapat beberapa versi.

Memang serabut juga nak jawab benda ini. Saya fikir, ada agenda di sebalik itu dan kenapa sebarkan? Tak lain tak bukan nak jahanamkan kerjaya dan runtuhkan rumah tangga saya. Tidak faham kenapa masih ada sikap sebegini. Jadi, saya ambil pendekatan kalau dilayan, dia berjaya jatuhkan saya.

Tambahnya lagi, tindakan tidak bertanggungjawab ini adalah bertujuan untuk mer0sakkan rumah tangga dan kerjayanya.

Menjatuhkan maru4h

Pelakon filem Mun4fik ini turut mengakui penyebaran video tersebut meng4ibkan diri dan keluarganya.

Itu memang niat dia mahu tular dan jatuhkan orang lain. Ia sedikit sebanyak mengganggu perjalanan karier saya. Bukan saja memalukan tapi juga menjatuhkan maru4h saya. Saya sebagai m4ngsa yang yang ter4niaya kena kuat dan saya berserah pada Allah. Fikirlah, apa faedah yang dia dapat?

Memang rasa ger4m dan mar4h tapi tidak mahu layan sangat. Lagi satu, saya tak hairan sebab teknologi sekarang sudah melampaui akal fikiran. Apa saja boleh dibuat dan terjadi.

Malah, klip tersebut dipercayai sudah terseb4r ke Indonesia apabila dia ada menerima mesej daripada peminatnya di sana.

Sumber: Harian Metro

 

Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih ! Berita Stedy Press

Sumber : OhBulan

Be the first to comment on "‘Dah Banyak Kali Terkena’ – Video B0gel Did4kwa Miripnya Tersebar, Fauzi Nawawi Buat Lap0r P0lis"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*