S. Pavithra dan suami sedang ser0nok bercuti bersama Dan Ini Puncanya tiba-tiba berg4duh sampai jadi k3s polis ..

SEMALAM tular mengenai suami kepada YouTuber sensasi, S. Pavitra yang dilaporkan telah ditahan pihak p0lis kerana disy4ki menceder4kan isterinya menggunakan senj4ta berbah4ya dalam satu kejadian di pekarangan luar wad bersalin h0sp1tal Raja Perma1suri Bainun (HRPB) Ipoh, Perak.

Memetik laporan Sinar Harian, sumber terdekat memaklumkan, ketika kejadian, wanita itu telah ditamp4r di muka dan pipi beberapa kali menggunakan tangan sehingga bibir berd4rah.

Lengan m4ngs4 juga bengk4k akibat dipvkul dengan senj4ta disy4ki sebilah s4bit.

Akibat tidak tahan dengan keadaan itu, wanita tersebut membuat laporan p0lis.

S. Pavitra dan suami, elok jer seronok bercuti bersama tup tup berg4duh sampai jadi k3sp0lis

“m4ngs4 kini minta diberikan ruang untuk menyelesaikan k0nflik peribadi keluarga mereka.

“Jadi untuk sementara ini, mereka tidak akan meneruskan apa-apa kerjasama program atau rakaman memasak dengan mana-mana pihak selama beberapa minggu bermula dari sekarang,” katanya.

Tinjauan SinarPlus pula mendapati lima hari lalu pasangan YouTuber ini sempat memuat naik video percutian mereka di taman tema air popular dan menginap di sebuah hotel terkemuka yang dimuat naik di laman YouTube milik S. Pavitra dan berjaya meraih 281,980 tontonan.

Pastinya berita yang dilaporkan semalam sangat mengejutkan dan tidak dijangka orang ramai. Mana tidaknya elok-elok seronok bercuti gembira dengan keluarga tup-tup berg4duh pula. Lagi p4rah siap jadi k3s p0lis!

S. Pavitra dan suami, elok jer seronok bercuti bersama tup tup berg4duh sampai jadi k3sp0lis

Ironinya kegan4san rumah tangga boleh berlaku dalam semua kelompok masyarakat tanpa mengenal agama, bangsa, termasuk status sama ada kelompok berpendapatan rendah (B40), sederhana (M40) mahupun tinggi (T20).

Jadi, hati-hati guys! Semoga urusan rumah tangga S. Pavithra dan suaminya dapat diselesaikan dengan cara baik.

 

Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih ! Berita Stedy Press

Sumber : Sinar/Lepat Pisang

Be the first to comment on "S. Pavithra dan suami sedang ser0nok bercuti bersama Dan Ini Puncanya tiba-tiba berg4duh sampai jadi k3s polis .."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*