“Tak Pernah Memaafkan Diriku Mak…” Ses4l Tak Teman Ibu Tidur Malam Terakhir..- PU Azman

Pend4kwah Pencetus Ummah (PU) Azman akui tidak dapat melupakan kenangan pahit bersama arw4h ibunya.

Menurut Azman, masih wujud penyesalan dalam dirinya kerana tidak sempat menemani ibunya buat kali terakhir.

Azman meluahkan isi hatinya menerusi coretan di akaun Instagram selepas program eksklusif Rumah No 107 disiarkan Jumaat lalu.

“Aku sering lelah tanpa kamu. Dihimpit kenangan. Rindunya tiada penghujung. Orang melihat aku ketawa mak. Tapi jiwa ini sering berkaca menahan tangis.

“Aku tak pernah memaafkan diriku mak kerana tak menemanimu tidur malam itu, kerana ku kira kita masih ada waktu ternyata itu malam terakhir aku mendengar nafasmu.

“Aku pernah menjadi bayi kamu mak. Dan selamanya aku bayi kamu. Dan mak… Aku takkan pernah lupa saat pandanganku tak berkedip melihat papan terakhir menutup pusaramu,” coretnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mak….. Aku sering lelah tanpa kamu. Dihimpit kenangan. Rindunya tiada penghujung. . Orang melihat aku ketawa mak. Tapi jiwa ini sering berkaca menahan tangis. . Aku tak pernah memaafkan diriku mak kerana tak menemanimu tidur malam itu, kerana ku kira kita masih ada waktu. ternyata itu malam terakhir aku mendengar nafasmu. . Aku pernah menjadi bayi kamu mak. Dan selamanya aku bayi kamu. . Dan mak.. Aku takkan pernah lupa saat pandanganku tak berkedip melihat papan terakhir menutup pusaramu. Moga Tuhan temukan kita mak. . Cik Man- . @azrul_rafie

A post shared by PU Azman (@puazmanofficial) on

Menerusi ruangan komen, rata-rata pengikutnya seb4k selepas mengetahui kisah dvka Azman.

“Sedihnya Cik Man… Bertabahlah… Saya boleh rasakan kerinduan itu… Hidup tanpa emak memang pilu…,” tulis @nurjauhari3052017

“Hanya kita yang pernah kehilangan je tahu s4kitdia macam mana… Bertabahlah Cik Man semoga kita semua akan dihimpunkan oleh Allah di syurga nanti,” komen @nxrxl.fatin

Selain Azman, Imam Muda Asyraf juga merupakan tetamu undangan untuk program tersebut.

Rumah No 107 dihoskan oleh Khir Rahman bersama Joey Daud, Man Raja Lawak, Ropie dan juga Vicha dengan watak masing-masing.

Untuk minggu ini, Rumah No 107 akan bersama dengan penyanyi Siti Nordiana dan Tomok.

Jangan lupa saksikan Rumah No 107, setiap Jumaat, jam 9 malam di Astro Warna HD (saluran 107), Astro Warna (saluran 127) dan Astro Go.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Press

Sumber : Gempak

Be the first to comment on "“Tak Pernah Memaafkan Diriku Mak…” Ses4l Tak Teman Ibu Tidur Malam Terakhir..- PU Azman"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*