Aeril Zafrel nampak ‘crush’, video bikin warganet tinggal komen lucu

Siapa sahaja yang tidak mengenali dengan pasangan bahagia, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal dimana kedua-dua selebriti ini menjadi pasangan inspirasi ramai.

Meskipun sudah lama mendirikan rumah tangga dan kini dikurniakan tiga cahaya mata namun itu tidak membuatkan Aeril Zafrel dan Wawa Zainal tetap sweet sekali gus membuatkan sikap mereka itu disenangi peminat.

Seperti diketahui, selain bergelar pelakon yang berbakat, pasangan ini juga sudah berjaya dalam bidang perniagaan yang diceburinya sekian lama dimana kini sudah membuahkan hasil sehingga mereka juga dikenali sebagai usahawan berjaya.

Biarpun begitu, Aeril Zafrel bertambah peminat yang mengemarinya kerana sikap lucu yang ada pada diri selebriti berusia 31 tahun ini dimana menerusi laman sosial Instagram miliknya juga telah diikuti lebih 4.7 juta followers.

Malah pelakon drama Cinta Jannah ini juga sering membuatkan orang ramai terhibur dengan gelagat-gelagat lucunya sehingga pernah digelar sebagai President Tiktok.

Menerusi video terbaru dikongsikan melalui laman sosial peribadinya ini juga tak kurang lucunya apabila Aeril Zafrel menghasilkan video sempat mengusik isterinya, Wawa Zainal.

“Perlu ke guys aku luah?? Bantuin aku dong…”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Perlu ke guys aku luah?? Bantuin aku dong….

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

Seperti biasa, gelagatnya berjaya membuatkan peminat dan pengikut terhibur apabila Aeril Zafrel menghasilkan video lucu dimana Wawa Zainal sebagai crushnya dan dia pula keliru untuk meluahkan perasaannya.

Lalu diruangan komen, ini antara reaksi peminat dan pengikut yang turut berselor0h dengan sikap lucunya itu.

Reaksi ramai diruangan komen

aeril zafrel

aeril zafrel

Screenshot_98

Screenshot_99

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Press

Sumber : HCL

Be the first to comment on "Aeril Zafrel nampak ‘crush’, video bikin warganet tinggal komen lucu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*