“Dari kerugian, baiklah memaafkan”.. – Penny Salman

Beberapa hari sebelum ini netizen dikejutkan dengan kisah kemelut rumahtangga seseorang usahawan yang dilanda taufan angkara artis cantik Alya Iman.

Rumah tangga usahawan tersebut dikatakan goyah serta retak menanti belah dan kesalahan utama pastilah ditunding pada orang ketiga tersebut.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A little selfie won’t hurt, rite? 💞 August 3rd 2020

A post shared by Penny Salman (@pennysalman) on

Setelah beberapa siri pembongkaran kecur4ngan si suami yg berjaya dibongkarkan oleh si isteri, maka orang ketiga pula tegar mengundurkan diri. Namun, nasi sudah menjadi bubur, a1b orang ketiga tersebut sudahpun tersebar serata ceruk alam. Isteri mana tegar membiarkan sahaja suami dir4mpas bukan?

Hari ini, kelihatan isteri usahawan terkenal tersebut Penny Salman telahpun memuatnaik gambar mesra dengan suami tercinta, seolah2 tiada apa2 ribut yang melanda rumah tangga mereka.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My world 💞

A post shared by Penny Salman (@pennysalman) on

Begitulah seorang wanita,.disakiti namun tetap teguh memaafkan demi sebuah perhubungan dan ikatan pernikahan yang suci. Mungkin anak-anak adalah alasan yg paling kukuh untuk memaafkan segala silap dan keterlanjuran.

Ada juga khabar angin yang mengatakan, lubuk emas jangan ditinggalkan.. rugi! Mungkin itulah yang dilakukan oleh Penny Salman. Memaafkan itu lebih baik dari kerugian lubuk emas.. Apa-apa pun, kita doa lah yang terbaik untuk pasangan ini ya?

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Press

Sumber : Ig Penny Salman

Be the first to comment on "“Dari kerugian, baiklah memaafkan”.. – Penny Salman"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*