“Walau Masih Hutang Bank, Tetapi…,” – Realisasi Impian 10 Tahun, Achey Gembira Dalam Syukur Rumah Baru Sedia Didiami

Achey berkongsi berita gembira apabila kini mendiami kediaman yang lebih selesa untuk keluarga tersayang.

Menurut Achey menerusi entri terkininya di Instagram,  dia turut memanjat rasa syukur apabila impiannya selama ini tercapai meski mengambil masa selama 10 tahun.

Pada masa sama, bintang ini turut menyifatkan kejayaan merealisasikan impian turut disokong dengan perniagaan selain doa semua.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Assalamualaikum .. Bismillah .. Allah maha besar .. Syukur… saya percaya doa orang2 sekeliling dan kalian juga membantu kekuatan kami untuk menyimpan dan merealisasikan #10tahunimpian untuk memiliki rumah sendiri… .. Walaupun masih hutang bank tetapi itu juga menolak kami untuk tidak selesa dengan keadaan sekarang.. terus usaha dan terus percaya tanamkan target serta jayakan target itu walaupun bertahun lamanya.. .. Bisnes juga membantu sgt2 kuat.. yea banyak bisnes kami usahakan tidak berjaya..sehingga lah kami jumpa bisnes yang tepat dan dapat membantu kami dan keluarga..tapi kami yakin pengalaman gagal itu adalah guru terbaik untuk semua insan.. .. Dugaan?..yea penat dengan dugaan..kuncinya syukur dengan dugaan itu kerana Allah berikan pada kami bersebab.. .. Takleh taip panjang2… next gambar kita cerita lagi k.. .. Terima kasih kepada insan2 dibawah yang membantu kami sepanjang proses rumah #10tahunimpian .. @irfanfazail7 #kakyuya @black.hanifah @cirakhairy @norazmihasan @mxn.idea #khairulcontractor #keluargasertajiran2

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

“Assalamualaikum. Bismillah. Allah maha besar.

“Syukur… saya percaya doa orang2 sekeliling dan kalian juga membantu kekuatan kami untuk menyimpan dan merealisasikan #10tahunimpian untuk memiliki rumah sendiri.

“Walaupun masih hutang bank tetapi itu juga menolak kami untuk tidak selesa dengan keadaan sekarang.. terus usaha dan terus percaya tanamkan target serta jayakan target itu walaupun bertahun lamanya.

“Bisnes juga membantu sgt2 kuat.. yea banyak bisnes kami usahakan tidak berjaya..sehingga lah kami jumpa bisnes yang tepat dan dapat membantu kami dan keluarga..tapi kami yakin pengalaman gagal itu adalah guru terbaik untuk semua insan.

“Dug4an?..yea penat dengan dugaan..kuncinya syukur dengan duga4nitu kerana Allah berikan pada kami bersebab,” jelasnya.

Achey turut berterima kasih dan memberikan kredit terhadap antara insan yang banyak membantunya sepanjang proses mendiami kediaman impian.

“Takleh taip panjang2… next gambar kita cerita lagi k.

“Terima kasih kepada insan2 dibawah yang membantu kami sepanjang proses rumah #10tahunimpian,” tulis Achey.

Foto: Instagram Achey

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Press

Sumber : MH

Be the first to comment on "“Walau Masih Hutang Bank, Tetapi…,” – Realisasi Impian 10 Tahun, Achey Gembira Dalam Syukur Rumah Baru Sedia Didiami"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*