Rupanya Inilah Pemilik Suara Iklan Popular Nescafe Bernilai RM26 Sesaat!

 

Di dalam radio, televisyen mahu pun di panggung wayang, pasti akan ada slot iklan bagi mempromosikan sesuatu produk. Hari ini dapat dilihat di dalam Youtube pun sudah ada video iklan diselitkan.

Bukan sekadar video promosi, di sebalik iklan yang disiarkan ada suara dijadikan voice over untuk menyampaikan maklumat tentang sesuatu produk tersebut. Suara ini semestinya perlu menarik dan unik untuk menarik perhatian pendengar.

Biarpun begitu, baru-baru ini perkongsian video dengan paparan pelakon senior, Dato’ Tarmimi Siregar sedang membuat voice over telah mencuri perhatian ramai. Rupanya inilah pemilik suara iklan Nescafe popular!

Dato’ Tarmimi Siregar sememangnya cukup berbakat dan dihorm4ti dalam bidang lakonana. Namun rupa-rupanya suara beliau digunakan oleh pelbagai iklan di Malaysia. Berikut adalah perkongsian rakaman rupanya inilah pemilik suara iklan Nescafe yang dimuat naik oleh Azhan Rani di Instagram miliknya:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Azhan Rani (@azhan_rani)

Perkongsian rakaman ini telah membuatkan ramai terkejut dengan pend3dahan tersebut. Namun ada juga yang sudah tahu mengenainya. Apa-apa pun berikut antara reaksi warganet yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian ini:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber :  HCL

Be the first to comment on "Rupanya Inilah Pemilik Suara Iklan Popular Nescafe Bernilai RM26 Sesaat!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*