Si Cilik ‘Sticker Whatsap’ Sudah Besar, Ramai Yang Tak Percaya Cepatnya Masa Berlalu

 

Wajah si cilik berasal dari Korea ini sering dijadikan sticker di Whatsap. Riak wajahnya yang comel dan bijak bermain dengan emosi membuatkan ramai peminatnya menggunakan foto anak kecil ini.

Manakan tidak, anak ini cukup comel dengan pipinya yang gebu membuatkan ramai geram bila melihatkannya. Namun itu cerita dua tahun yang lalu. Kini budak ‘sticker Whatsap’ ini sudah besar dan menjadi lebih cantik!

Kanak-kanak ini dikenali dengan nama panggilan Baby R0hee. Nama Jinmiran yang kadang-kadang digunakan adalah milik ibunya dan kini anak kecil ini sudah pun berusia 5 tahun.

Kehadiran R0hee di sosial media menjadi satu fenomena luarbiasa apabila ramai tertarik dengan kecomelannya. Malah si cilik ini juga turut d1sunting untuk menjadi model pelbagai jenama.

Lebih menarik apabila apa juga produk yang mengambil R0hee sebagai model pasti dijual dengan laku sekali. Apa-apa pun berikut adalah satu perkongsian tentang si cilik ini dari dulu hingga kini yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok:

@roheejinmiran1 Rohee is growing so fast 🥺💕 #rohee #jinmiran #cutebaby #mlbb #foryoupage #fyp #viral #fypdongggggggg ♬ As It Was – Harry Styles

Video ini telah menarik perhatian ramai. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian tersebut:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : HCL

Be the first to comment on "Si Cilik ‘Sticker Whatsap’ Sudah Besar, Ramai Yang Tak Percaya Cepatnya Masa Berlalu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*