Penantian 10 Tahun Untuk Zuriat. Reaksi Si Suami buat Ramai Tersentuh

Sebuah perkahwinan itu tidak lengkap jika tidak ada duga4ndan cabaran dalam menempuhi liku2 kehidupan berumah tangga. Ada pasangan yang dikurniakan kehidupan yang serba serbi senang tetapi sebenarnya ada ramai pasangan yang menempuhi duga4nkehidupan mereka dengan cabaran masing2.

Tidak lengkap sesebuah perkahwinan itu jika tidak ada cahaya mata pelengkap sesebuah perkahwinan itu. Ada pasangan yang menunggu bertahun-tahun untuk mendapatakn zuriat. Saat impian menimbang cahaya mata itu dimakbulkan, seribu satu perasan akan dirasakan.

Begitu juga yang dirasakan oleh pasangan suami isteri yang telah menunggu untuk mendapatkan zuriat. Bila dikurniakan zuriat milik mereka, si suami dilihat sebak dan seperti tidak dapat mempercayai bahawa dirinya akan mendapat zuriat apabila diberitahu oleh isterinya berita gembira itu.

Menurut isterinya, suaminya telah menunggu selama 10 tahun untuk mendapatkan cahaya mata dan sejak dari isterinya yang terdahulu lagi. Akhirnya dimakbulkan doa mereka. Dapat dilihat yang usia kandungan itu baru memasuki usia 3 bulan.

Video:

@giftboxbabycayang Alhamdulillah.. menghitung hari dari 10 tahun😇 Semoga Allah menjaga kita. Semoga kehadiran malaikat kecil membesar menjadi anak yang soleh ❤️ *baru nak share harini. #fyp #baby #babyboy #menghitunghari ♬ Menghitung Hari (Piano Version) – Gaius Yeong

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai mengucapkan tahniah kepada pasangan itu yang tidak pernah jemu menunggu cahaya mata mereka sendiri dan ada juga yang menceritakan pengalaman merekq yang serupa.

Komen Netizen:

 

Sumber : Tiktok giftboxbabycay

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : sinarviral

Be the first to comment on "Penantian 10 Tahun Untuk Zuriat. Reaksi Si Suami buat Ramai Tersentuh"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*