Adik Haziq Tom Tom Bak Dulu Dan Sekarang, “Tua Dah Aku Rupanya…”

Celotehnya ketika di zaman kanak-kanak mencuit hati ramai. Adik Haziq, bakatnya dicungkil ketika dijemput sebagai tetamu dalam rancangan ‘Tom Tom Bak’ yang diacarakan oleh Datuk Aznil Haji Nawawi atau lebih mesra dengan panggilan Pak Nil.

Adik Haziq kemudiannya menjadi pengacara berganding dengan Pak Nil. Mudah mesra dan pandai berkata-kata membuatkan adik Haziq disenangi ramai. Pada waktu itu gandingan adik Haziq dengan Pak Nil dalam rancangan aneka ragam kanak-kanak tersebut antara yang cukup popular.

Selain dari itu, Haziq yang sangat comel dan ada sahaja jawapan lucu diberikannya bila ditanya oleh Pak Nil membuatkan penonton mudah terhibur dengannya. Bagaimanapun, selebriti cilik ini  kini sudah pun dewasa. Jangkaan usianya adalah dalam 20-an.

Fizikal dan rupa paranya memang nampak agak berbeza. Berikut adalah perkongsian rakaman adik Haziq Tom Tom Bak terkini yang dikongsikan di TikTok ini:

@olinuskepp Adik Hadziq dulu dan sekarang @HQ Bread & Butter Cookies #dulu #sekarang #hadziq #throwback #fy #fyp #fypシ #macammacamaznil #tomtombak #syurgacinta #breadnbutter ♬ original sound – KHAIRUS AMBIA PUTRA

Sekejap je dah besar! Rasa macam baru sahaja tonton keletah adik Haziq Tom Tom Bak yang comel dan pandai bercakap. Apa-apa pun perkongsian rakaman selebriti cilik dari kecil ini sudah dewasa telah mencuri perhatian ramai.

Di ruangan komen perkongsian ini ramai juga yang meluahkan mereka pernah menyaksikan gelagat comel Haziq masa kecil dulu dalam rancangan tersebut. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen:

“Comel sangat dia nie dulu hehe”

Screenshot at Aug 01 09-12-23

“Tua dah aku rupanya”

Screenshot at Aug 01 09-11-44

“Mata dia still sama. Wahh more update pasal dia. Suka tengok watak dia dalam syurga cinta”

Screenshot at Aug 01 09-11-19

“Geng 90 an dah terasa tua ke belum”

Screenshot at Aug 01 09-10-57

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : HCL

Be the first to comment on "Adik Haziq Tom Tom Bak Dulu Dan Sekarang, “Tua Dah Aku Rupanya…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*