Tok Kadi Jadi Tumpuan Masa Majlis Akad Nikah Gara-gara Terlalu ‘Helok’

Satu video majlis akad nikah dari negara jiran telah mendapat perhatian netizen, ianya bukan sebab pengantin tetapi sebab Tok Kadi yang kelihatan kacak.

Video itu viral setelah dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok @anggunfbrty dimana video berdurasi 12 saat itu menunjukkan kelibat Tok Kadi tersebut saat sedang menunggu pengantin tandatangan untuk satu dokumen pernikahan.

Video yang telah meraih lebih 6 juta tontonan ini membuatkan ramai netizen lebih fokus kepada Tok Kadi tersebut.

Bukan sahaja netizen, Anggun Febrianty sendiri ‘cair’ ketika majlis tersebut. Ketika dihubungi oleh Wolipop, Anggun sendiri mengakui bahawa video itu memang untuk merakam kelibat Tok Kadi tersebut.

Katanya, dia menunjukkan rakaman itu kepada ibunya dan katanya lagi ramai pengunjung memuji ketampanan Tok Kadi tersebut.

“Yang membuat saya salfok karena ganteng sih. Lihat sosok pak penghulu yang ganteng, baik, apalagi pas dipanggil sama ibu saya langsung nengok dan menoleh ke samping buat senyum langsung ibu-ibu yang menyaksikan pada teriak bilang ganteng keren.”

Video:

@anggunfbrty

 

♬ suara asli – Aswar_013 – Aswar🎹

Katanya, rakaman itu dibuat saat majlis nikah jirannya yang bernama Aliyah. Pernikahan tersebut berlangsung pada 23/ Julai 2022 lepas di Kampung Maja, Pegadungan, Kalideres, Jakarta Barat.

Walaubagaimanapun, Anggun telah meminta izin kepada tuan empunya badan untuk kongsikannya di TikTok untuk elak salah faham. Malah, Anggun menyatakan bahawa Tok Kadi tersebut sudah pun berkeluarga.

Komen Netizen:

“Aku mencari tahu Instagramnya karena aku nggak enak takutnya sudah punya pacar atau istri. Jadi aku konfirmasi aja sih awalnya karena tidak enak takut salah paham aja tapi alhamdulillah dijawab dengan baik sama pak penghulunya dan dia juga sudah tahu sebelum saya nge-DM di Instagramnya. Beliau sudah berkeluarga ya.”

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : sinarviral

Be the first to comment on "Tok Kadi Jadi Tumpuan Masa Majlis Akad Nikah Gara-gara Terlalu ‘Helok’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*