“Saya Dah Sediakan Semua Untuk Awak..”- Lelaki Kecewa Bakal Mertua Tak Restu Sebab Bukan Pekerja Kerajaan

Sebelum mendirikan rumah tangga, mendapatkan restu dari kedua-dua belah keluarga adalah sangat penting. Namun lain pula nasib yang dialami oleh lelaki ini yang menjadi bualan ramai di media sosial gara-gara tidak direstui oleh ibu kepada kekasihnya ini.

Lebih menyedihkan lagi, mereka sepatutnya akan bertunang dalam masa seminggu sahaja lagi sebelum kekasihnya memilih untuk menamatkan hubungan tersebut. Video yang dikongsikan itu juga tular dan menerima hampir sejuta tontonan setakat ini.

Menerusi video yang dikongsikan itu, kelihatan seorang lelaki yang memegang jambangan bunga untuk diberikan kepada seseorang. Menurutnya, dia ingin melakukan kejutan kepada kekasihnya yang dikatakan baru sahaja pulang dari Mesir.

VIDEO:

@malikul_ammar tak sangka jadi macam ni #curang #pilihkasih #fyp @akademinikah.com ♬ Rumah Singgah – Fabio Asher

Namun bakal tunangnya terlebih dahulu membuat kejutan apabila dia memberitahu ingin memutuskan hubungan mereka itu. Menurut wanita itu, ibunya tidak merestui hubungan tersebut gara-gara lelaki itu bukanlah seorang pekerja kerajaan.

Berdasarkan mesej perbualan itu, wanita tersebut memberitahu ibunya mahukan seseorang yang bergaji besar untuk menjadi pasangan hidupnya. Lelaki itu turut meluahkan rasa sedih dan kecewa terutamanya majlis pertunangan mereka yang hanya berbaki seminggu sahaja lagi.

mesej

Dalam masa yang sama, kekasihnya itu turut memberitahu seorang kerani kerajaan akan menghantar rombongan meminang pada minggu hadapan. Selepas dimaklumkan mengenai perkara itu, lelaki tersebut kemudiannya kena block oleh teman wanitanya itu.

Perkongsian tersebut turut menerima pelbagai reaksi dari netizen yang turut sama bersimpati dengan nasib lelaki itu. Meninjau di ruangan komen, netizen turut sama tertanya-tanya melihat kriteria yang diminta oleh bakal mertuanya itu yang mahukan menantu yang bekerja kerajaan.

Komen Netizen

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : HCL

Be the first to comment on "“Saya Dah Sediakan Semua Untuk Awak..”- Lelaki Kecewa Bakal Mertua Tak Restu Sebab Bukan Pekerja Kerajaan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*