[VIDEO] “Besarnya pengorbanan seorang ayah” – Ramai seb4k lihat pakcik bawak anak dengan basikal balik ke sekolah

Tidak dinafikan kasih seorang ayah itu adalah tidak ternilai kerana seorang ayah tidak pernah mengungkapkan pengorbanan beliau kepada anak-anaknya dan juga kasih sayangnya kepada mereka. Sebab itulah seorang ayah sering kali disalah ertikan sebagai gar4ng dan tidak mesra.

Walaupun begitu, seorang ayah tetap menyayangi anak-anaknya dan berusaha sedaya upaya untuk memastikan semua anak2 menjadi yang terbaik dalam hidup mereka dengan memberikan mereka pelajaran dan ajaran yang terbaik mengikut kemampuan mereka.

Begitulah besarnya kasih sayang seorang ayah iaitu sanggup memgambil dan menghantar anaknya ke sekolah walaupun dengan hanya berbasikal. Rakaman video seorang ayah yang menaiki basikal sambil membawa anaknya yang baru diambil dari sekolah dimuatnaik di aplikasi Instagram Reels.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by jentikhati™ (@jentikhati)

Melihat kepada keadaan baju yang sedikit kotor itu, seorang ayah itu mungkin sedang berkerja dan mungkin masa rehatnya dia mengambil anaknya dari sekolah. Menurut pemilik video itu, rumah mereka juga agak jauh memandangkan pemilik video itu melihat anak beranak itu lagi walaupun di simpang yang agak jauh.

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai warganet meluahkan rasa kesedihan mereka dengan meletakakn emoji sedih pada ruangan komen. Tidak kurang juga yang mendoakan semoga dipermudah urusan seorang ayah itu.

Komen Netizen:

 

Sumber : https://www.instagram.com/jentikhati/

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : sinarviral.com

Be the first to comment on "[VIDEO] “Besarnya pengorbanan seorang ayah” – Ramai seb4k lihat pakcik bawak anak dengan basikal balik ke sekolah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*