“The real…”- Ramai kecewa lihat keadaan selepas sambutan Hari Merdeka

Semalam telah berlangsungnya sambutan Hari Kemerdekaan yang ke-65 yang diraikan dengan cukup meriah pada tahun ini selepas dua tahun mengalami pandemik. Sambutan yang diadakan di Dataran Merdeka ini turut menerima kehadiran ribuan rakyat Malaysia.

Namun begitu, ternyata semangat Kemerdekaan tersebut membuatkan warganet di media sosial juga merasa kecewa apabila tularnya keadaan selepas berakhirnya sambutan Hari Kemerdekaan tersebut yang mana terdapat lambakan sampah sarap yang ditinggalkan.

Menerusi satu muat naik seorang individu berkongsikan satu rakaman video yang membuatkan ada warganet yang sedih malah lebih kepada mengundang rasa kecewa buat orang ramai melihatkan keadaan sampah sarap yang ditinggalkan yang mana pemandangan sebegitu tidak sepatutnya terjadi apatah lagi selepas menyambut Hari Kemerdekaan.

@szrrz post-event 🙁 #merdeka2022 ♬ original sound – Music lover – 🎶🎵MusicLover 🎵🎶

Sebelum ini, 1su tumbuh-tumbuhan yang menjadi perhiasan namun rosak gara-gara dipijak juga telah mengundang rasa kecewa warganet malah 1su sampah sarap meskipun tidak mengejutkan lagi buat orang ramai namun sedikit sebanyak membuatkan ada yang bersedih dengan sikap membuang sampah di merata tempat.

Hantaran video tersebut dalam pada itu netizen meninggalkan ribuan komen  mengenai sikap yang tidak sepatutnya terjadi selepas menyambut Hari Kemerdekaan dimana video pendek tersebut juga tular ditonton ribuan kali di platform tersebut.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber :  HCL

Be the first to comment on "“The real…”- Ramai kecewa lihat keadaan selepas sambutan Hari Merdeka"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*