“Nampak Macam Lawak Tapi Jep Sedaya Upaya Jaga Batas..” – Jep Dipuji Jaga Hati Isteri

Menerusi halaman tiktok, seorang peminat membuat kongsian video ‘compilation’ babak-babak Jep dalam Sepahtu Reunion di mana dia menolak untuk tidak disentuh oleh artis wanita. Video tersebut mendapat sebanyak 2 juta tontonan dan mendapat 200 ribu sukaan.

Menrusi klip tersebut, dia sering menolak dan berkata bahaya untuk berbuat sedemikian. Hal ini kerana dia ingin menjaga hati bidadarinya di rumah, Sari Yanti.

Tindakan Jep membuatkan netizen memuji akan sikapnya. Hal ini kerana, banyak lelaki pada masa ini yang tidak hormat akan isteri masing-masing dan tidak berfikir panjang untuk berbuat perkara yang tidak sepatutnya.

Walaupun aksi berpegangan tangan dan sebagainya hanyalah lakonan semata-mata, namun ia masih mampu menggvris hati orang yang tersayang dan Jep memilih untuk tidak melakukannya.

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Zack (@lawak_laah)

Min memang respek betul dengan Jep. Dia memang betul-betul hormat dan sayang isterinya. Tak semua lelaki mampu tepis tangan perempuan macam Jepp buat. Min doakan semoga Jep dipermudahkan segala urusan dan ikatan perkahwinan terus utuh hingga ke jannah. Komen yang baik-baik yaa..

Komen netizen:

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : sinetronmalaya.com

Be the first to comment on "“Nampak Macam Lawak Tapi Jep Sedaya Upaya Jaga Batas..” – Jep Dipuji Jaga Hati Isteri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*