“Tak $erik Bercinta Cuma Lebih Berhati-hati..” – Shila Amzah Buka Pintu Hati

Meskipun berdepan keg4galan rumah tangga sebelum ini, namun penyanyi Shila Amzah berkata dia tidak akan pernah berhenti mencari cinta sejati.

Memetik Astro Gempak, Shila berkata dia memilih untuk berhat1-hat1 seandainya ditakdirkan kembali menemui jodoh suatu hari nanti.

Namun begitu, Shila atau nama sebenarnya, Nurshahila Amir Hamzah, 32, berkata dia akan lebih berhati-hati memilih pa$angan hidup selepas ini.

 

“Saya tidak $erik kerana masih ada cinta untuk diberikan kepada yang selayaknya.

Cuma saya tidak tahu bagaimana jodoh saya pada masa hadapan.

“Cuma saya akan lebih berhat1-hat1 kerana saya bukan sendiri, tetapi ada anak bersama saya,” katanya.

Ibu kepada Seth Uwais ini juga berkata anaknya merupakan sumber kekvatannya untuk terus melangkah dalam menjalani kehidupan seharian.

Walaupun Seth masih belum memahami apa yang berlakv, namun Shila cuba menerapkan suasana po$itif agar tidak menganggv perkembangan anaknya yang semakin membesar.

“Sebagai ibu, menjadi tanggungjawab saya untuk mewujudkan suasana yang p0sitif. Walaupun anak saya belum memahami apa yang berlakv, saya mahu dia rasa semuanya masih sama.

“Saya bersyukur kerana dia melalui $ituasi ini (pencera1an Shila) pada usia sekarang. Walaupun mungkin Seth akan bertanya juga suatu hari nanti, saya sudah lebih bersedia menjawabnya.

“Tidak dinaf1kan ada orang takvt untuk melalui $ituasi sebegini (menjadi ibv tvnggal), tetapi untuk saya, saya lebih kvat bila nampak wajah anak.

“Jadi saya akan cuba sorokkan apa sahaja perkara negat1f atau ke$edihan saya. Dahulu saya banyak mengutamakan orang lain, tetapi kini saya belajar untuk mengutamakan diri saya sendiri.

“Mungkin ada yang melihat saya mement1ngkan diri sendiri. Tetapi pada saya, untuk menjadi ibu yang terbaik, saya perlu utamakan diri dan jaga diri sendiri dulu,” katanya lagi.

Penyanyi lagu P4tah Seribu ini pernah mendirikan rumah tangga dengan Haris Idraki Elias pada April 2018 namun disahkan bercera1 pada 8 Februari tahun ini.

Hasil perkahwinan, pa$angan itu dikurniakan seorang anak lelaki, Seth Uwais yang kini berusia dua tahun.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Foto:  Instagram Shila Amzah

Be the first to comment on "“Tak $erik Bercinta Cuma Lebih Berhati-hati..” – Shila Amzah Buka Pintu Hati"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*