“Best La Kerja Sehari 1 Jam Je..” Penyampai Berita Ded4h Waktu Berkerja Sebenar

Selain menonton drama-drama di televisyen tentu Buletin Utama antara yang pasti ditonton bersama keluarga. Ia merupakan sebuah rancangan terbesar dan nombor satu di TV3 yang menyampaikan ber1ta semasa dalam dan luar negara.

Umum diketahui, Buletin Utama akan memulakan siaran pada jam 8 malam dan berakhir pada pvkul 9 malam iaitu bersiaran selama sejam menemui penonton setiap hari dengan ber1ta terbaharu disampaikan oleh penyampai ber1ta yang rasanya dua wajah ini juga sudah cukup familiar bagi anda.

Berita

Mohd Yasir Mansor dan Nik Nur Shuhadah Nik Hassan bagaimanapun menarik tumpuan warganet selepas satu rakaman video dikongsikan membuatkan kedua-dua penyampai ber1ta tersebut menjadi perbualan ramai selepas tampil menjawab tentang waktu bekerja mereka.

Nik Nur Shuhadah Nik Hassan di akaun miliknya menerima komen berbunyi, “Bestnya kerja sehari sejam je,” menyebabkan dia tampil dengan satu rakaman video.

Dua penyampai ber1ta ini dalam pada masa sama membuatkan warganet juga terhibur kerana mereka tampil dengan merakam video yang kini menjadi trend di TikTok menyebabkan juga video mereka ini mendapat perhatian ribuan pengguna aplikasi tersebut.

Video:

“1jam tu bersiaran. Belakang tabir berjam jam,” tulisnya pula diruangan kapsyen manakala netizen juga meninggalkan reaksi merasa pelik dengan komen tersebut.

“Dia ingat lepas siaran langsung terus balek ke”

“Alahai yang komen pun, dia ingat sampai sampai studio terus nak baca berita ke”

“Minat betul abang tu…”

“Abang tu dari dulu muka sama je…”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : HCL

Be the first to comment on "“Best La Kerja Sehari 1 Jam Je..” Penyampai Berita Ded4h Waktu Berkerja Sebenar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*