Ingat Anak Dah Tidur, Ibu Nampak Sesuatu Dalam CCTV Bilik Tidur Anak ,Momen Jam 1 Pagi Bikin $ebak

Tidak dapat digambarkan ke$edihan anak-anak yang sudah memahami erti keh1langan apabila mereka mendapat tahu ibu atau bapa sudah pergi buat selamanya.

Momen menyentvh emo$i itu dir4kamkan menerusi kamera l1tar tertutup (CCTV) di bilik tidur anak-anak, dan dikongsikan oleh seorang ibu tunggal di laman s0sial.

Seorang anak yang merindui arw4h bapa.

Menerusi video itu, anak lelakinya dilihat belum tidur dan seperti sedang mengambil sesuatu dan menunjukkan kepada adiknya yang bar1ng di sebelah.Malah, wanita berusia 35 tahun itu mengaku1 $ebak apabila dua anaknya menatap foto wajah arw4h suaminya yang men1nggal dunia pada 6 Jun 2018.

“Suami saya men1nggal dunia ak1bat kem4langan jalan raya empat tahun lalu. Ketika itu anak bongsu saya baru berusia 52 hari.“Rakaman CCTV tu beberapa hari lalu sekitar pvkul 1 pagi. Saya saja nak tengok anak-anak dah t1dur ke belum.

“Saya terkejvt bercampur $edih melihat anak kedua dan anak bongsu masing-masing berusia sembilan dan empat tahun memelvk frame gambar yang menggabungkan beberapa foto arw4h abah mereka, sampai terlena,” katanya.

Walaupun masih kecil, Edda memberitahu anak bongsunya mengenali arw4h sebagai seorang bapa yang penyayang dan sedaya-upaya untuk menggembirakan anak-anak.

Edda yang berniaga baju secara dalam talian turut mengaku1 sifat penyayang arw4h suaminya membuatkan anak-anak sentiasa mengingati arw4h bapa mereka.

Video:

Perkongsian wanita itu turut mengvndang $ebak lebih sejuta netizen yang menonton video berdurasi 6 minit tersebut.

 

Sumber: Tiktok eldazaiman

Be the first to comment on "Ingat Anak Dah Tidur, Ibu Nampak Sesuatu Dalam CCTV Bilik Tidur Anak ,Momen Jam 1 Pagi Bikin $ebak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*