Mengaku Sudah 16 Kali Mengandung, Pended4han Penyanyi Lagu Rehan Buat Ramai Keliru

Pengguna media s0sial terutamanya Tik Tok pastinya cukup kenal dengan lagu Begitu Syulit Lupakan Rehan yang dinyanyikan semula oleh seorang wanita di Indonesia ini.

Lagu itu bukan sahaja mencipta fen0mena di negara seberang malah di Malaysia juga ramai yang mengikuti trend lagu tersebut.

Lagu yang tvlar dinyanyikan wanita dikenali sebagai Intan itu turut membuatkan ramai tertanya-tanya tentang identiti Rehan yang dimaksudkan wanita itu.

Namun rupa-rupanya, ia hanyalah kekasih bayangannya sahaja dan bukanlah seperti yang dijangkakan ramai.

Pend3dahan kisah di sebalik lagu tersebut juga menimbulkan banyak tanda tanya mengenai s1si gelap yang diceritakan. Lebih mengejvtkan ramai, wanita itu mend4kwa dia sudah 16 kali mengandungkan anak Rehan walaupun baru mengenalinya selama kira-kira setahun lebih.

Video:

Menurut wanita itu, pertemuan kali pertama mereka adalah semasa dia bermimpi di hutan yang dipenuhi dengan ladang jagung. Dia turut mengesahkan jagung yang berada di hutan menjadi $aksi kepada pertemuan dia dan Rehan pada ketika itu.

Dalam masa yang sama, dia juga menega$kan kejad1an dia mengandungkan anak Rehan sebanyak 16 kali adalah benar menurutnya namun itu semua adalah di alam halu$inasi dan bukan di alam sebaliknya.

Pend3dahan di sebalik lagu itu juga turut membuatkan Angga Candra yang menemu bual wanita itu kelihatan hairan mendengarnya.

Perkongsian kisah di sebalik lagu yang dinyanyikan ini juga turut menerima pelbagai reaksi dari netizen. Malah kebanyakan netizen turut berasa bingung dan pelik memikirkan identiti sebenar Rehan yang dimaksudkan oleh wanita itu sama ada ianya betul wujud atau hanyalah khayalan semata-mata.

“Antara ada dan tiada.”

“Plot twist banget.”

“Raihan tu bunian ke.”

“Ingatkan raihan tu ex rupanya hanya mimpi.”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : HCL

Be the first to comment on "Mengaku Sudah 16 Kali Mengandung, Pended4han Penyanyi Lagu Rehan Buat Ramai Keliru"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*