“Tetap Anggun Walau Berniqab..” Ramai Puji Aprena Manrose Makin Berseri- Seri

Penampilan pelakon Aprena Manrose mengenakan jubah serta niqab ketika menghadiri sebuah majlis ilmu menjadi perhatian netizen yang menyukai dengan imej terbaharunya itu.

Tidak menidak atau mengiyakan berhubung penampilan terbaharunya itu, Aprena atau Wan Syahera Putri Aprena Wan Syahman bagaimanapun berterima kasih atas komen p0sitif ditinggalkan peminat di Instagram dan meminta doa agar dirinya terus istiqomah.

Menerusi hantaran video dimuat naik oleh Aprena di laman Instagramnya, dia menitipkan rasa syukur apabila diberi ke$empatan menghadirkan diri ke majlis ilmu tersebut demi tujuan memperbaiki diri agar menjadi lebih baik berbanding sebelum ini.

“Terima kasih atas komen yang baik. Allah maha baik dalam kita mencari-Nya, Dia sentiasa membuka ruang dan jalan seluas-luasnya. Allahuakhbar.

View this post on Instagram

A post shared by WAN SYAHERA PUTRI APRENA (@mrsaprenamanrose)

Penampilan ayu Aprena Manrose jadi perhatian netizen.

“Mohon doa kalian untuk sentiasa doakan saya terus istiqomah dan semoga doa berbalik pada kalian, Insya Allah,” katanya.

Aprena, 29, berkata demikian sebagai membalas komen pengikutnya di Instagram yang rata-rata memuji kejelitaannya menutup aurat dengan lebih sempurna.

Rata-rata berharap pelakon drama Mem & Bibik Bibik ini terus istiqomah dalam menjadi seorang wanita lebih sempurna di sisi Allah.

Meninjau ke ruangan komen di hantarannya itu, ramai dari peminat serta rakan artis menitipkan kata-kata semangat dan mendoakan Aprena sentiasa istiqamah dalam menutup aurat dengan lebih sempurna.

 

Sumber: Instagram mrsaprenamanrose

 

Be the first to comment on "“Tetap Anggun Walau Berniqab..” Ramai Puji Aprena Manrose Makin Berseri- Seri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*