“Pakai Tudung Labuh Nampak Macam Makcik..” Mia Ahmad Redha Dengan kata-kata orang

Semenjak mendirikan rumah tangga dengan pema1n bola $epak pasukan Johor Darul Takzim 2 (JDTII), Izham Tarmizi, pelakon Mia Ahmad sudah jarang muncul di televisyen.

Bagaimanapun, pelakon itu tetap aktif di media s0sial berkongsikan perkembangan terbarunya untuk tatapan para peminatnya.

Sejak kebelakangan ini, penampilan Mia menjadi perhatian ramai dan menerima pujian apabila dilihat tampil memakai tudung labuh menutup d4da.

Menerusi satu perkongsian, Mia berkata ada netizen mengatakan penampilannya yang bertudung labuh seperti makcik-makcik dan tidak moden.

Bagaimanapun, Mia berkata apa yang dipakai adalah kerana Allah. Ujarnya, ada juga mengatakan apa yang dilakukannya itu tidak akan kekal lama dan suami tidak akan menyokongnya.

Menurut Mia, meskipun ada kata-kata negat1f dilemprkan namun dia kvatkan hati kerana dia tahu apa yang dilakvkannya itu adalah perkara yang baik. Kata Mia lagi, dia mengubah cara pemakaiannya itu adalah kerana untuk menjadi insan lebih baik dan bukan mahu nampak baik.

“Ada yang cakap I takkan istiqomah.. ada yang cakap husband I takkan support. I kuatkan hati cuz I know I did the right thing. For the sake of Allah. I tahu I tak baik, I ubah cara pemakaian untuk jadi lebih baik bukan untuk nampak baik,” tulisnya.

Perkongsian Mia itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang meminta pelakon itu supaya tidak pedulikan kata-kata negat1f serta mendoakan agar terus istiqamah.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mia Ahmad (@mia.ahm4d)

Mia mendirikan rumah tangga dengan Izham Tamiri pada 13 Januari 2017 dan dikurniakan dua cahaya mata, Sayf Issa dan Iris.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : Rotikaya

Be the first to comment on "“Pakai Tudung Labuh Nampak Macam Makcik..” Mia Ahmad Redha Dengan kata-kata orang"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*