Kak Lina Dikatakan Cuba “Mengganggv Persembahan..” Ini Respon Dari Jaclin Victor Sendiri

Gara-gara bert1ndak ‘menyerbv’ beberapa persembahan dengan tariannya, nama Elly Mazlein sekali lagi menjadi tvlar di media sosial.

Menurut mereka, ak$i tarian yang tidak terk4wal Kak Lina sewaktu persembahan Jaclyn Victor, Fuad Rahman dan peserta lain diibaratkan seperti menjelkkan serta mengganggu tumpuan peserta untuk memberikan persembahan terbaik.

Terbaharu, memetik temubual Astro Gempak kepada penyanyi Gegar Vaganza 9 (GV9), Jaclyn Victor memaklumkan kehadiran pengacara Elly Mazlein ke dalam persembahannya sehingga membuatkan dia ketawa adalah sesuatu yang dirancang.
 

Menurut Jac, dia tidak terganggu dengan kehadiran Kak Lina.

“Kak Lina tak kacau cuma dia comel. Saya tergelak tu bila tengok muka dia macam ‘kurang ajar kau panggil aku sekejap je eh’.
 
“Saya ketawa sebab nampak dia cute sangat, tak terganggu pun. Dia tak tahu sebenarnya. Saya rancang Kak Lina masuk sebab dia pernah bawa lagu ni dulu kan.
“Saya ada terfikir jugaklah kalau momen saya tergelak tu akan menjeja$kan markah mana tahu kan, tapi tu la saya tergelak sebab svmpah muka dia lawak g1la, itu sahaja,” kata Jac ketika ditemubual.
 
 
Jac ditemui pada majlis sidang media konsert minggu ketiga GV9 yang diadakan secara langsung di Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) pada Ahad.
 
“Saya rasa dia tahu bata$ dia dalam cuba menghiburkan penonton tapi jur1 lain saya tak tahulah. Tapi kita sebagai jur1 tahu kalau peserta itu terganggv kerana Lina, kita tak akan hvkum peserta.
 
“Sebab kita tahu kan, dia ni terganggv sebab Lina masuk tadi, so kita tak jatvh hvkum pada peserta. Kalau kita tengok peserta tu tahu macam mana nak kaw4l s1tuasi, itu menunjukkan dia punya profe$ionalisme, tiada ma$alah,” ujarnya 
 
 
Sumber; astro gempak

Be the first to comment on "Kak Lina Dikatakan Cuba “Mengganggv Persembahan..” Ini Respon Dari Jaclin Victor Sendiri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*