Jangan $alahkan Ashira, Bad Indigo Mengakv Diri Tidak ‘Jujur’ Dari Awal Perkahwinan

Selepas tiga bulan berpi$ah, penyanyi Bad Indigo mendedhkan percera1annya dengan bekas isteri, Ashira Aziz berpvnca dari dirinya yang tidak jujur sejak awal perkahwinan.

Menerusi satu video dikongsikan di Instagram, Bad berkata dia menye$al dengan t1ndakannya itu serta b1mbang keh1langan Ashira jika memberitahu mengena1 peny4kit dih1dapinya.

“Pvnca pencera1an adalah kerana saya tidak bersikap jujur terhadap Ashira sejak awal perkahwinan. Bukan membab1tkan orang ketiga atau sebagainya, namun saya tidak berterus terang mengenai peny4kit yang saya alam1.

“Mungkin saya tidak menyedari kepentingan berkongsi mengena1 perkara itu, sebaliknya tidak bersikap berterus-terang kerana takvt akan keh1langannya. Jadi, bukan berpvnca daripada dia tidak mahu menjaga saya dan sebagainya,” katanya.

Menurut Bad lagi, dia mend3dahkan perkara itu berikutan ramai yang mengec4m serta menyal4hkan bekas isterinya itu sedangkan tidak tahu cerita sebenar.

“Memandangkan kami tidak berkongsi pvnca pencera1an, ramai yang menyal4hkan Ashira dan terus mengec4mnya. Jangan menvduh tanpa mengetahui pucvk p4ngkal cerita.

“Berhentilah menghent4m dan mengec4mnya kerana Ashira juga berh4k untuk bahagia sama seperti orang lain. Saya yang ber$alah dalam h4l ini dan berhentilah menyal4hkan Ashira,” katanya.

Dalam pada itu, Bad turut menafikan d4kwaan netizen mengatakan percera1annya itu disebbkan bekas isterinya tidak mampu berdepan dengan ma$alah ke$ihatan yang dihadapinnya.

Kata Bad lagi, ramai yang ingin tahu mengena1 pvnca sebenar perpi$ahan mereka berikutan pengumuman dilakvkan sebelum ini seolah tergantvng.

Terdahulu, Bad dan Ashira mendirikan rumah tangga pada 11 Mac tahun lalu selepas mereka sama-sama menyertai program Gegar Vaganza musim ketujuh. Bagaimanapun, pasangan itu mengumumkan telah bercera1 pada 23 Jun lalu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : IG bad.indigo_official

Be the first to comment on "Jangan $alahkan Ashira, Bad Indigo Mengakv Diri Tidak ‘Jujur’ Dari Awal Perkahwinan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*