“Rindu Semakin Menggebu..”- Wany Hasrita Bakal Ikut Suami Ke Sarawak

Sama cantik sama padan, bagai pinang dibelah dua. Itulah gambaran rupa paras Wany Hasrita dan pasangannya, Mohd Al-Adib Fahmi. Walaupun disatukan dalam majlis persandingan yang sederhana, namun para peminat memuji penyanyi itu menggayakan busana bertudung labuh.

Suami kepada penyanyi itu, tidak mengh4lang isterinya untuk terus bergiat aktif dalam industri seni namun dia meletakkan $yarat kepada Wany agar melabuhkan tudungnya.

Tambahnya lagi, apabila sudah berkawin semestinya banyak tanggungjawab akan dipikvl, suaminya tidak kisah kalau penyanyi itu tidak masak di rumah.

PJJ membuatkan rindu makin menggebu

Sejak memegang gelaran sebagai ‘pasangan jarak jauh’ (PJJ), tak dinafikan perasaan $edih dan rindu kerana terpi$ah kerap kali membelenggv diri. Dalam pada itu, Wany juga hanya sempat ke Kuching, Sarawak untuk bertemu dengan Al-Adib selepas sebulan cuti kahwin. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by WH (@wanyhasrita)

Bakal mengikut suami selepas urusan selesai

Terbaharu, Wany ada menyatakan hasratnya bakal berhijrah ke Kuching untuk tinggal bersama suami namun bukanlah dalam tempoh terdekat. Ketika di$oal mengenai cahaya mata, Wany hanya berserah kepada Yang Esa.

Dalam pada itu, pemilik nama Nurshazwany Hasrita Hasbullah menyatakan biarpun suaminya berada jauh di Kuching, Sarawak, namun perkara tersebut tidak men1mbulkan ma$alah.

Kami okay saja ‘long distance relationship’ (LDR). Kami menjalan1 hubvngan ini macam biasa dan tak ada i$u pun. Nak kata keluar bersama, memang jarang sekali. Sepanjang tiga tahun ini, boleh kira tak lebih 10 kali. Di IG memang tak pernah letak pun gambar dia. Yang tahu saja tahu.”- Tullis Wany.

 

Sumber: Oh Bulan

Be the first to comment on "“Rindu Semakin Menggebu..”- Wany Hasrita Bakal Ikut Suami Ke Sarawak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*