“Kena Jadi Lee Min Ho Dulu Bang..” Pelawak Teruja Berlari Terjvn Ke Penonton Tapi Tak Disambut

Baru-baru ini telah berlangsungnya Konsert Hausboom Music 2022 yang mendapat sambutan begitu menggalakkan dari penonton yang hadir. Selain daripada 1su vokalis kumpulan yang dikatakan meludah semasa membuat persembahan, video seorang pelawak ini juga turut menjadi bualan ramai di media sosial.

Menerusi video yang dikongsikan ini, kelihatan pelawak yang dikenali sebagai Mat Sabah berada di atas pentas bersama pengacara majlis. Mungkin kerana terlalu teruja dengan suasana di situ, dia kemudiannya berlari dari tengah pentas dan terjun ke arah penonton untuk membuat crowd surf seperti yang selalu dilakukan para penyanyi.

Namun m4lang nasibnya apabila terjun4n itu tidak mendapat sambutan dari penonton malah tiada sesiapa yang menyambutnya menyebabkan dia akhirnya terjatuh ke lantai. Bukan sahaja tidak mendapat sambutan, ada juga yang memberitahu pelawak itu hanya di ‘boo’ sahaja oleh penonton.

VIDEO:

Walaupun tidak menerima sambutan yang diharapkan, pemilik video memberitahu Mat Sabah masih lagi kekal tersenyum selepas kejadian yang berlaku itu. Dalam masa yang sama, ada yang menganggap mungkin juga reaksi spontan pelawak itu membuatkan ramai yang tidak bersedia untuk menyambutnya seperti biasa.

Meninjau di ruangan komen, kebanyakan netizen turut bersimpati dengan nasib pelawak itu namun ada juga yang terhibur melihatnya. Malah ada yang merasakan sepatutnya pelawak itu tidak melakukan ak.si spontan seperti itu yang mana akhirnya membuatkan dia sendiri mendapat s4kit dan malu.

“Mat sabah bukan mat kilau mau landing begitu.”

pelawak

“Kena jadi lee minho dulu bang baru orang sanggup patah tangan sambut.”

penonton

“Bukan tak sambut. Maybe dia berat kot. Mana mau nyee.”

komen

“s4kitdapat, malu pun dapat.”

tik tok

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : HCL

Be the first to comment on "“Kena Jadi Lee Min Ho Dulu Bang..” Pelawak Teruja Berlari Terjvn Ke Penonton Tapi Tak Disambut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*