Katak Hitam Muncul Depan Rumah, Rita Rudaini Dakw4 di$ihir

Lama tak dengar cerita tentang Rita Rudaini, baru-baru ini pelakon itu mend3dahkan ada individu yang dengk1 dirinya sehinga menganggv hidupnya sekeluarga.

Memetik Xtra, menerusi temu bual bersama Melodi, Rita meluahkan rasa hairan mengapa ada individu yang dengk1 dengan dirinya.

d3dah Rita, ada individu yang tidak dikenali sanggup mencari rumahnya di kampung dan menganggv keluarganya. Malah, katak hitam yang sudah m4ti turut ditemui di depan rumahnya.

“Masih lagi ada orang yang dengk1 sedangkan saya tak bersuami, tiada ‘job’, masih lagi orang dengk1, kenapa ya? Malam-malam dia merayav, orang kampung tanya cari rumah siapa, individu itu cakap ‘rumah Rita Rudaini’ dan berkata  ‘saya kawan Rita’.

“Keesokannya, ibu saya tengah menyapu sampah tiba-tiba ternampak katak hitam dah m4ti depan rumah, katak itu macam baru, hitam dan dah m4ti.

“Seminggu selepas itu pula, individu itu datang lagi ke rumah dengan mengetuk pintu hampir setengah jam, kemudian dia merayau di depan rumah sambil tengok sekeliling, ibu saya cakap rupa para$ individu tersebut dalam keadaan elok,” katanya.

Kata Rita lagi dia pernah kerap bermimpi perkara-perkara burvk namun menganggap itu hanyalah ma1nan tidur. Rita berkata dia tidak kenal dengan individu yang melakvkan perkara bvruk tersebut.

“Saya juga nampak sesuatu kat rumah. Alhamdulillah hari-hari kami amalkan baca Al-Quran, kalau tuhan itu nak izin, jadi juga, kalau tak izin, maka tak jadi lah.

“Saya tak kenal tapi kami terfikir mungkin orang ini ada tak pua$ hati bukan daripada segi kerjaya, mungkin ada ‘per$onal’ lain yang $akitnya hati tengok Rita Rudaini.

“Selagi Rita ada, dia rasa tak senang. Dia tak pua$ hati secara dalaman dengan saya, kalau boleh dia nak Rita Rudaini lenyap, jadi dia rasa leg4,” katanya.

Dalam pada itu, Rita menega$kan dia tidak akan memaafkan sesiapa yang pernah melvkakan hatinya serta anak-anaknya. Ujarnya, apa yang orang lakvkan padanya, dia akan ingat sampai m4ti serta mengaku1 dia memang pendend4m.

“Yang membvrukkan saya, saya masih ingat lagi bila saya kena ‘tr0ll’ dengan netizen. Saya tidak hairan dengan semua itu. Saya memang pendend4m, apa yang orang buat kat saya, saya akan ingat sampai m4ti.

“Saya sejenis orang yang kalau dah car1kkan hati saya, sorry saya takkan maafkan, mana tahu Tuhan nak bukakan hati saya dan lembutkan hati saya untuk maafkan, ya, tapi buat masa ini, tidak. Sesiapa yang telah mer0bekkan hati saya dan anak-anak saya, tidak akan saya maafkan,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber : Rotikaya

Be the first to comment on "Katak Hitam Muncul Depan Rumah, Rita Rudaini Dakw4 di$ihir"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*