“Andai Diteruskan, Ada Pihak Yang Terlvka..” Siti Rohayu Beri Bayangan Bakal Berpi$ah Dengan Suami

Masih ingat lagi tak kisah wanita yang dikenali sebagai Ayu yang setia berada di sisi suami meskipun suaminya terl4ntar k0ma selama beberapa bulan? Perkembangan terkini, suaminya Muhammad Ridzwan Muhd Zaki yang sebelum ini tidak mampu bertutur, sekarang sudah boleh bercakap seperti biasa.

Mana taknya, wanita itulah yang paling setia bersama dan tak pernah give up untuk melihat pa$angannya itu $embuh seperti sedia kala. Kini suami dah hampir pulih sepenuhnya…Tapi dah tiada gambar bersama.

Andai tiba saatnya dimana kita harus melepaskan, bukan kerana tak sayang. Tetapi kita sedar, andai diteruskan akan banyak lagi pihak akan terlvka.

Baru-baru ini, Siti Rohayu ada memuat naik satu hantaran di Facebook miliknya yang memberi bayangan seakan-akan sedang dalam proses berpi$ah dengan suaminya.

“Ya Allah.. Semoga keputu$an yang ku buat hari ini, adalah yang

terbaik untuk semua orang, termaksud untuk diriku dan anak-anak. Sekuat mana pun sayang kita pada seseorang, kalau Allah kata dia bukan jodoh kita. Maka bukan lah.

Bagaimanapun, wanita itu 

“Maafkan Umy semua, sebab tak mampu nak jadi insan kuat untuk teruskan dan pert4hankan.”

Menjenguk di Menjengah ke ruangan komen, ramai pengikut setia pasangan ini meluahkan rasa terkejut dan sedih dengan apa yang berlaku.

“Follow dia dari dulu kisah dia jaga suami dia lepas ak$ident..susah sgt dia masa tu…yang follow rapat mesti tau sebab apa dia nak berpi$ah…moga di permudahkan urusan ayu ..

 
“Semoga dipermudahkan segala urusan dan terus kvat

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Stedy Media

Sumber :Siti Rohayu

Be the first to comment on "“Andai Diteruskan, Ada Pihak Yang Terlvka..” Siti Rohayu Beri Bayangan Bakal Berpi$ah Dengan Suami"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*