“Cinta dan sayang pada anakku Bilal.” Neelofa Perkenalkan Wajah Penuh Muhammad Bilal

Sejak semalam h4ngat diperkatakan di media s0sial apabila ada individu mended4hkan wajah anak pasangan selebriti popular, Neelofa dan Haris Ismail iaitu Muhammad Bilal.

Susulan penyebaran tersebut, Neelofa mengaku1 terk1lan dengan t1ndakan netizen tersebut serta menyifatkan apa yang dilakukan individu itu seolah-olah tidak menghormat1 pr1vasi keluarganya.

Bagaimanapun, sebentar tadi Neelofa akhirnya mended4hkan wajah anak kesayangannya itu buat tatapan umum.

Menerusi video dimuat naik, Neelofa berkongsikan koleksi gambar anaknya termasuk beberapa gambar yang pernah dikongsikan di media s0sial yang ditutup wajahnya sebelum ini.

“Cinta dan sayang pada anakku Bilal. Antara kecintaan tertinggi & teragung Ummi di dalam hidup ini. Tiada yang lebih menyayatkan hati selain anak Ummi ini disakiti, pasti semua ibu kasih dan cintakan anak mereka apatah lagi sewaktu mereka kecil.

“Bilal anak Ummi sayang, Allah zahirkan kamu dalam hidup Ummi dan Abah begitu sempurna. Jika kekayaan yang nak dibangdingkan maka kaulah yang paling berharga buat Ummi dan Abah.

“Jika keselesaan yang ditarvhkan. Tiada tarvhan yang dapat dibandingkan dengan senyumanmu.

“Sungguh ini adalah hadiah yang Allah kurniakan dalam hidup ummi menjadi penyejuk mataku

Syukur yang tiada penghujung padaMu ya Allah.

“Ummi doakan Bilal menjadi asbab agama tersebar seluruh alam,” tulisnya menerusi hantaran yang dimuat naik di Instagram, sebentar tadi.

Dalam perkongsian berkenaan, Neelofa turut meluahkan rasa $edih apabila anaknya itu di$akiti apatah lagi Bilal masih kecil.

“Antara kecintaan tertinggi & teragung ummi di dalam hidup ini…Tiada yang lebih menyayatkan hati selain anak ummi ini di$akiti, pasti semua ibu kasih dan cinta kan anak mereka apatah lagi sewaktu mereka kecil,” tulisnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

Menitipkan rasa sayang pada anaknya, Neelofa menyifatkan Bilal adalah hadiah paling berharga yang dikurniakan oleh Allah buat dirinya serta meluahkan rasa syukur akan kelahirannya.

“Sungguh ini adalah hadiah yang Allah kurniakan dalam hidup ummi menjadi penyejvk mataku
Syukur yang tiada penghujung padaMu ya Allah.

Ummi doakan Bilal menjadi asb4b agama tersebar seluruh alam. Terima kasih wahai Allah Yang Menzahirkan anak ini kepada kami…” tulisnya.

 

Sumber: Rotikaya

Be the first to comment on "“Cinta dan sayang pada anakku Bilal.” Neelofa Perkenalkan Wajah Penuh Muhammad Bilal"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*